حملات تند و بی سابقه شورش جورآوا کادر و پیشمرگ قدیمی کومله کمونیستی خطاب به سرکردگان کومله و سروه ناصری: شما یک مشت انسان های لمپن اردوگاه نشین هستید+ چون کثافت کاری های شما را فاش می کردم من را اخراج کردید+ متن اصلی پیام

آکام نیوز: گروهک تروریستی کومله، گروهی هستند که حتی به نیروهای خودی هم رحم نمی کنند، گروهی که مدعی حکمرانی بر مردم کردستان هستند، با پیشمرگان شان بخاطر انتقاد، بدترین رفتارها را انجام می دهند.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای گذشته، شورش جورآوا، یکی از کادرها و پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله کمونیستی، در مورد این گروه و شخص سروه ناصری عضو کمیته مرکزی و همسر ابراهیم علیزاده سرکرده کومله، افشاگری کرده است.

در این افشاگری خطاب به سروه ناصری آمده است؛

من چهار سال و هفت ماه پیش در ترکیه توسط میت ترکیه ( ملی استخبارات ترکیه ) به نام پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان) دستگیر شدم و شش ماه در استخبارات و پلیس مبارزه با ترور، زیر بازجویی و شکنجه روانی، … بودم.

مدتی بعد، من را به زندان فرستادند و سه سال و هشت ماه در زندان بودم بدون اینکه اجازه و حق ملاقات و حتی یک تلفن داشته باشم ( یک سال آخر با پیگیری وکیلم تلفن هفته ای ده دقیقه حق مکالمه با تلفن داشتم).

شورش در ادامه رنجنامه تلخ خود، به این مسئله اشاره می کند که کومله می دانست مشکل وی با دادن یک تاییدیه حزبی حل می شود اما از دادن تاییدیه اجتناب کرد.

در همین مورد شورش، اظهار کرد؛

وکیلم و خانواده‌ام چندین بار به شما گفته بودند که یک تاییدیه از شما(کومله) می‌خواهیم تا شورش را آزاد کنیم.

حتی برخی از پیشمرگان هم به شما فشار آورده بودند برای تاییدیه، اما شخص سروه ناصری به پیشمرگان گفته بود شورش رفته ایران و مشکل امنیتی دارد!

شورش در ادامه خطاب به سروه ناصری عضو کمیته مرکزی و همسر ابراهیم علیزاده گفت؛

سروه، شرم نکردی که این بر چسب را به من زدی؟، نمی‌دانستی یک روز آزاد می شوم و این دروغ‌های شما برملا می‌شود؟ حالا دیگر همه فهمیده اند که چرا اینکار را کردید.

۱-من چون همیشه از شما انتقاد می کردم، و کثافت کاری های شما را فاش می کردم، این کار را با من کردید.

۲- شما بخاطر اینکه از زیر فشارهایی که پیشمرگان برای دادن تاییدیه حزبی من، به شما وارد کرده بودند، رها شوید، این اتهامات را به من زدید!

حال باید شما توضیح بدهید که این کار بی شرمانه و تهمت پوچ چه بوده است که به بنده زدید؟

شورش خطاب به سروه ناصری گفت؛

تو کمیته مرکزی کومله هستی وای بحال پیشمرگانت!

کی می خواهید دست از این کثافت کاری هایتان بردارید؟!

من هیچ زمان از شما لمپن ها انتظار نداشتم، چون میدانستم مثل اردوگاه چطور با من تسویه حساب شخصی کردید، اینجا هم همین کار را می کنید(حتی اگر به قیمت اعدام من هم تمام می شد).

شما چنین انسانهای بی شرم، بی رحمی هستید.

من چهار سال و سه ماه زندان کشیدم و در آخر ثابت کردم که به پ.ک.ک ( حزب کارگران کردستان) ربطی ندارم و پیشمرگ کومله بخش کردستانی حزب کمونیست ایران بودم. من شما را کومله نمی‌دانم ، کومله یک ذهنیت است ، کومله منم ، کومله مردم ستمدیده و طبقه کارگر است، پس هیچ زمان خودتان را کومله ندانید!

شما یه مشت مرتجع ، لمپن ، به بیراهه رفته اردوگاه نشین هستید.

ما کارگرها چیزی برای از دست دادن نداریم به جز زنجیرهایمان و آرمانی برای به دست آوردن داریم.

سروه ناصری اگر جسارت داری بیا و توضیح بده آن حرفهای پوچ و بی شرمانه را چرا زدی؟

شایان ذکر است چنین رفتارها و برخوردهایی با پیشمرگان و کادرهای کومله امری مسبوق به سابقه بوده و بارها اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا