خبرفوری/شعبان محمدی عضو انجمن صنفی غیرقانونی معلمان مریوان، به کومله ملحق شد/هشدار جدی به اعضای انجمن غیرقانونی صنفی معلمان مریوان

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه بارها در گزارشات مختلفی که در آکام نیوز منتشر کرده بودیم، شعبان محمدی پدر چیاکو محمدی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله، با اتهام سنگین همکاری با گروهک تروریستی کومله کمونیستی روبرو است.

به گزارش آکام نیوز، چندی پیش وزارت اطلاعات در مستندی، از نقش غیرقابل انکار شعبان محمدی در اغتشاشات و لیدری معلمان مریوان، و همکاری مستقیم با گروهک تروریستی کومله که پسرش را نیز سالها پیش به این گروهک سپرده بود، خبر داد.

در فیلم اعترافات جاسوسان فرانسوی، این دو جاسوس در اعترافات خود اقداماتی که برای ایجاد آشوب در ایران انجام داده بودند را تشریح کرده‌اند.

در حالیکه انجمن صنفی غیرقانونی مریوان تلاش کرد دوشادوش رسانه‌های معاند فارسی‌زبان این دو جاسوس را معلم معرفی کند، اما این افراد اعتراف کرده‌اند که مامور سرویس امنیت خارجی فرانسه هستند و با هدف بی‌ثبات‌سازی ایران و ایجاد فرصت به براندازان در ایران فعالیت می‌کردند.

دو فرد اروپایی که با هدف سوء‌استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات‌سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند، ملاقات های این دو جاسوس فرانسوی با شعبان محمدی، نیز نشان داد که گروهک تروریستی کومله از طریق نفوذی خود(شعبان محمدی) و متصل کردن وی به جاسوسان سرویس جاسوسی فرانسه، قصد بهره برداری سیاسی از تجمعات معلمان مریوانی را داشت.

با لو رفتن این سناریو و محرز شدن فعالیت مخفی چندین ساله شعبان محمدی با گروهک تروریستی کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران(شاخه ابراهیم علیزاده)، دادگاه انقلاب، با سپردن وثیقه سنگین، تا زمان برگزاری دادگاه شعبان محمدی را آزاد کرد.

طبق آخرین اخباری که بدستمان رسیده، شعبان محمدی، که متوجه لو رفتن هویت واقعی خود شده بود، بلافاصله از کشور متواری و به گروهک تروریستی کومله کمونیستی ملحق شده و هم اکنون در کنار سرکردگان کومله و نزد فرزندش چیاکو محمدی بسر می برد.

با توجه به متواری شدن شعبان محمدی و نفوذ قابل توجه نامبرده در انجمن غیرقانونی صنفی معلمان مریوان، به تمام اعضای این انجمن غیرقانونی، هشدار می دهیم هر چه سریع تر از گروهک تروریستی کومله و همکاری با شعبان محمدی اعلام برائت کنند در غیر اینصورت، منتظر عواقب همکاری با شعبان محمدی معلم نفوذی گروهک تروریستی کومله باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا