فوری/خبات کردستان، هلاکت پیشمرگ گروهک تروریستی خبات را تایید کرد+پذیرش اعزام پیشمرگ مسلح به داخل کشور برای گسترش اغتشاشات

آکام نیوز: در روزهای گذشته، آکام نیوز از هلاکت یک پیشمرگ گروهک تروریستی خبات کردستان بنام مصطفی احمدنژاد معروف به دیار خبات، خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، به محض انتشار خبر اولیه آکام نیوز، گروهک خبات کردستان، تصمیم به سکوت گرفت، این گروهک به پیشمرگان گفته بود که این پیشمرگ نبوده و یک فرد عادی بوده است!

تا اینکه آکام نیوز، تصاویر غیرقابل انکار و مستند دیگری منتشر کرد، کارت شناسایی پیشمرگی و مهمات کشف شده از این پیشمرگ، دیگر راه گریزی برای خبات کردستان باقی نگذاشت.

سرانجام خبات کردستان پس از یک هفته سکوت، ناچار به پذیرش این خبر شد و در نهایت ساعاتی پیش طی بیانیه ای، رسما خبر آکام نیوز را تایید کرد.

تایید هلاکت پیشمرگ خبات کردستان، نشان می دهد که گروهک های تروریست کردی بر خلاف دروغ هایی که در رسانه ها بیان می کنند، نیروی مسلح به داخل کردستان اعزام می کنند تا در پروژه کشته سازی و گسترش اغتشاشات، این گروهکها دست بالا داشته باشند.

حکومت اقلیم کردستان بر خلاف تعهدی که به جمهوری اسلامی ایران داده بود، مانع اعزام تیم های مسلح گروهکها به داخل کشور نشد  و جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای مقابله محفوظ می داند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا