حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان: مشکل ما ایران است، کشور ایران نباید وجود داشته باشد+ ما خواستار تجزیه کامل ایران هستیم+فیلم

آکام نیوز: این روزها، رژیم پادشاهی سعودی، گروهکهای کرد ایرانی را همچون موم در دستان خود گرفته است و از آنها بعنوان یک مترسک بر علیه تمامیت ارضی ایران استفاده می کند.

به گزارش آکام نیوز، طبق اخبار واصله، دستگاه استخباراتی عربستان سعودی، یک تیم به اصطلاح رسانه ای را از شبکه الحدث راهی کردستان عراق کرده تا مواضع تجزیه طلبی گروهکهای کردی را بازتاب دهند و این همان نقشه ای است که رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی فارسی هم به آن اذعان کرده بود” ایران، تکه تکه شده و تجزیه شده با سردمداری احزاب کرد ایرانی”.

خبرنگار شبکه سعودی الحدث راهی مقر پردی حزب منحله آزادی کردستان شد و با حسین یزدان پناه سرکرده جنایتکار گروه تحت امر مسعود بارزانی، گفتگو کرد.

خبرنگار الحدث زیرکانه بحث را با هدف قرار دادن تمامیت ارضی ایران آغاز کرد و با این پرسش گفتگوی خود را با حسین یزدان پناه آغاز کرد,

شما به عنوان یک حزب کردی جدایی طلب خوانده می شوید چرا جدایی از ایران؟

حسین یزدان پناه در پاسخ گفت: اعلام جدایی حق ماست! چون ما یک ملت هستیم و این حق ماست که خواهان جدایی باشیم!. به همین دلیل ما معتقدیم فقط از طریق جدایی می توانیم توسعه را در کشور خود محقق کنیم، این حق ماست و ما برای آن مبارزه می کنیم. اگر حکومت ایران به جدایی ما اجازه دهد این راهی دموکراتیک است و ما از آن استقبال می کنیم.

اما اگر اجازه آن را ندهد از هر ابزاری برای تضمین حق خود استفاده می کنیم و من مطمئنم که به این هدف خواهیم رسید. می خواهم مسئله ای را بررسی کنم که خیلی به آن پرداخته نشده. ما کردها در ایران دو مشکل اساسی داریم؛ یک مسئله ما مشکل با ایران به عنوان یک کشور است، دومین مشکل ما اختلاف با رژیم سیاسی حاکم بر ایران است.

سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان آب پاکی را روی افراد غیرکردی که در اغتشاشات شعار می دادند از کردستان تا تهران جانم فدای ایران، ریخت و با قاطعیت گفت؛

مشکل اساسی ما با موجودیت کشوری بنام ایران است، فرقی هم نمی کند، چه جمهوری اسلامی حاکم باشد چه نظام پادشاهی و یا هر نظام دیگری که باشد، مشکل ما ایران است، هر کدام که باشند باز هم مشکلات ما باقی می ماند. ما با ایران مشکل داریم نه فقط نظام سیاسی حاکم بر آن. از زمانی که کشوری بنام ایران تشکیل شده ما جزئی از نظام سیاسی آن نبوده ایم.

بنابراین ما وجود کشوری به نام ایران را نمی پذیریم. ما از تروریستی خواندن سپاه پاسداران هم استقبال می کنیم. این مسئله خیلی طول کشیده اما به هر حال تصویب آن بهتر از عدم تصویب است. در این اوضاع ما نسبت به برخی کشورهای اروپایی هم تردید داریم و امیدواریم که نسبت به تصمیم آنها مطمئن شویم. امیدواریم که اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی سپاه پاسداران را تروریستی اعلام کنند.

خبرنگار الحدث در ادامه از یزدان پناه پرسید: عملا تروریستی خواندن تشکیلاتی مثل سپاه پاسداران چه معنایی دارد؟ این مسئله چه تاثیری بر شما خواهد گذاشت؟

حسین یزدان پناه در پاسخ گفت:سپاه پاسداران تنها بازوی ایران برای اهداف تروریستی نیست. کل حکومت ایران یک حکومت تروریستی است. و ما شاهد یک تروریسم دولتی هستیم و فقط یک تروریسم دسته جمعی نیست. در نظام ایران، نهادهای دیگری هم برای دستیابی به اهداف تروریستی وجود دارند. مثل وزارت اطلاعات یا ارتش ایران که بازوهای اصلی تروریسم در حکومت ایران هستند.

مواضع شفاف سرکردگان گروهکهای کردی در مورد تجزیه ایران، نشان داد که این گروهکها در طول روزهای اغتشاشات با طرح این ادعاهای واهی که هدفشان تجزیه کشور نیست، اپوزیسیون فارس را فریب دادند و کوچکترین اعتنایی به افراد غیرکردی که برای کردها شعار می دادند، نکردند.

بدون شک جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای مقابله با گروهکهایی که برای تمامیت ارضی کشورمان یک تهدید جدی محسوب می شوند، محفوظ می داند و دیگر منتظر حکومت اقلیم کردستان و وعده های توخالی مقامات اقلیم نخواهند بود و بزودی برای همیشه نام حسین یزدان پناه، عبدالله مهتدی و مصطفی هجری و دیگر سران تجزیه طلب و جنایتکار به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا