حمله رئوف افسایی کادر و فرمانده قدیمی گروهک کومله به عبدالله مهتدی: عبدالله مهتدی در حسرت دیالوگ است+ چه عاقبت بدی پیدا کرد این سیاست باز آفتاب گردان+ بوی کباب و طمع قدرت، عبدالله مهتدی را تواب کرد

آکام نیوز: رئوف افسایی از کادرهای خوشنام و شناخته شده گروهک تروریستی کومله در دهه ۶۰ محسوب می شود، نامبرده در واکنش به ائتلاف عجیب عبدالله مهتدی با سران مجازی اپوزیسیون در آمریکا، جملات خود را خطاب به عبدالله مهتدی با این عنوان آغاز کرد: عبدالله مهتدی در حسرت دیالوگ است، چه عاقبت بدی پیدا کرد این سیاست باز آفتاب گردان.

به گزارش آکام نیوز، رئوف افسایی در اعتراض شدیدالحن خطاب به سرکرده کومله بخاطر ائتلاف با سلطنت طلبان، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون، علی کریمی و… نوشت؛ عبدالله مهتدی یکی از شخصیتهای مارکسیست انقلابی زندان رفته حکومت شاه و ساواک است. خیلی از ما انقلابیون به او احترام می گذاشتیم، اما بوی کباب و طمع قدرت او را وادار کرد که داوطلبانه تواب شود و به آرمان های ده ها ساله خود و جانباختگان ما پشت کند. او هم اکنون در رکاب پهلوی جونیور برای به قول خودش مشارکت در قدرت خود را ده چندان تحقیر کرد، عجب عاقبت تراژیکی!

شایان ذکر است در پی ائتلاف سرکرده گروهک تروریستی کومله با فعالان مجازی اپوزیسیون، موجی از انتقادات از سوی هواداران کومله و گروهکها به عبدالله مهتدی به راه افتاده است.

(مطلب فوق عینا از صفحه رئوف افسایی برداشت شده است)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا