تودهنی کردهای غیور و انقلابی ایران زمین به گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی+ شعار امروز کردهای ایران با کنایه به ضد انقلاب: کوردستان قاره‌مانه، پشتیوان رهبرمانه+ تصاویر

آکام نیوز: امروز کردستانی ها، چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و به کوری چشم دشمنان مردم کرد ایران، همه به میدان آمده بودند.

به گزارش آکام نیوز، امروز کردستانی‌ها باز هم وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

با وجود آنکه تجمع اولیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در میدان آزادی سنندج اعلام شده بود و دمای هوا زیر صفر درجه بود، اما بیشتر مردم از ساعت ۹ آمده بودند.

راهپیمایی از میدان آزادی سنندج آغاز شد، کردهای انقلابی سنندج، با گذر از پیاده‌راه فردوسی به سمت میدان انقلاب و در نهایت خیابان امام و در سه راه حبیبی تجمع کردند.

مردم قدرشناس سنندج، در مسیر راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، و «مرگ بر آل سعود خائن» اوج تنفر و انزجار خود از استکبار و منافقین منطقه‌ای را اعلام کردند.

امسال همچنین مردم شعارهایی با زبان کردی نظیر «کوردستان قاره‌مانه، پشتیوان رهبرمانه» در راهپیمایی ۲۲ بهمن سر دادند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده کرد زبان نیروی دریایی ارتش هم با حضور در جمع مردم در این راهپیمایی شرکت کرد.

حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این راهپیمایی بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود، آمده بودند تا حضور خود در مسیر انقلاب را اعلام کنند.

مردم تمام شهرهای کردنشین امروز به خیابان ها آمدند و جشن گرفتند، در سقز نیز امروز با تجمع باشکوه در میدان قدس، مردم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم شهرهای بوکان، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، دیواندره، قروه، دهگلان،بانه، مریوان و… در راهپیمایی امروز با سر دادن شعارهای کوبنده، به امریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع منطقه اعلام کردند که همچنان تا پای جان از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد و اجازه توطئه‌افکنی به هیچ دشمنی را نخواهند داد.

اگرچه از آغاز اغتشاشات امسال تبلیغات رسانه‌ای دشمن متوجه مردم کردستان و بخصوص شهرهای مرزی این استان شده است اما مردم امروز نشان دادند که این تبلیغات بی‌اثر بوده و نمی‌تواند در اراده پولادین دفاع مردم از انقلاب خللی ایجاد کند.

مردم کرد ایران، امروز با حضور در خیابان‌ها و مسیرهای تعیین‌شده راهپیمایی با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، تداوم حمایت از انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

نکته قابل ذکر اینکه، حضور گسترده جوانان و خانواده‌ها در این راهپیمایی‌ها بود که با در دست داشتن پرچم پرافتخار ایران، خوشحالی خود را نشان می‌دادند و این چیزی نبود که سرکردگان گروهکهای تجزیه طلب و ضد انقلاب، انتظار آن را داشته باشند.

آکام نیوز ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران و کردهای غیور و قدرشناس ایران، از حضور گسترده و بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز قدردانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا