کیانوش گلزار راغب نویسنده حوزه دفاع مقدس خبر داد: کتاب “سیطره ” خاطرات نفوذ نادر کیانی به عمق اردوگاه گروهک تروریستی کومله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد/ اولین کتاب در عرصه نفوذ نیروهای انقلابی به اردوگاه دشمن در ایران

آکام نیوز: ساعاتی پیش، کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب های پرفروش شنام، عصرهای کریسکان و برده سور از پایان مراحل نگارش و تدوین کتاب سیطره خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، بر پایه این گزارش و طبق اعلام کیانوش گلزار راغب، کتاب خاطرات نادر کیانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

کتاب قبلی کیانوش گلزار راغب(عصرهای کریسکان – خاطرات امیر سردشتی) به تقریظ مقام معظم رهبری نیز رسید و انتظار می رود این کتاب نیز مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار بگیرد.

نویسنده کتاب سیطره خود با فضای اسارت و زندان های کومله غریبه نیست، چرا که او خود اسیر زندانهای گروهک تروریستی کومله بوده و خاطرات زیادی از دوران اسارت خود دارد.

۲۷ فروردین ماه سالجاری، برای اولین بار کیانوش گلزار راغب در برنامه تلویزیونی دعوت که از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران و در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد از انتشار کتاب جدید خود با نام سیطره خبر داد.

سیطره، داستان واقعی نفوذ یکی از نیرو‌های انقلابی به اردوگاه گروهک تروریستی کومله در سال ۸۰ تا ۸۷ و در نهایت قصه دستگیری اوست.

نادر کیانی به حدی بین کومله‌ نفوذ می‌کند که حتی به جزئی‌ترین اطلاعات آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند، گروهک تروریستی کومله او را به‌عنوان مسئول پذیرش کل کومله نیز انتخاب می‌کنند.

به گفته کیانوش گلزار راغب، یک فضای جدید از نفوذ در دل دشمن که پنهان مانده و بسیار کمتر به آن پرداخته شده را در سیطره می بینیم.

نویسنده سیطره اعلام کرد که این کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

گلزار راغب در پست اینستاگرام خود در همین ارتباط نوشت؛ کتاب خاطرات نادر کیانی از ۷ سال نفوذ به اردوگاه کومله و حزب منحله دمکرات با تمام فراز و نشیبش که شاید اولین کتاب در عرصه نفوذ در ایران به اردوگاه دشمن است امروز به پایان رسید و به همت دفتر ادبیات و هنر مقاومت(حاج آقا سرهنگی) و انتشارات سوره مهر، تا نمایشگاه کتاب تهران به چاپ خواهد رسید.

تلاش و همت نویسنده چیره دوست حوزه دفاع مقدس برای ارج نهادن به فعالیت نیروهای انقلابی و به ثبت رساندن خاطرات آنها قابل ستایش و قدردانی است.

آکام نیوز برای آقای گلزار راغب و آقای نادر کیانی آرزوی موفقیت دارد و امید است که این کتاب نیز مورد توجه مردم انقلابی کشورمان قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا