عبدالله مهتدی مترسک رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان و منافقین/ هم نشینی سرکرده کومله با هنرپیشه های سینما در دانشگاه جورج تاون

آکام نیوز: در جریان ناآرامی‌های ماه‌های گذشته در ایران، برخی شبکه‌های فارسی‌زبان ضد‌ایران و اکانت‌های چهره‌های نسبتا شناخته‌شده، سعی می‌کردند تا با خبرسازی‌های دروغینی همچون سقوط شهر اشنویه، به افراد در سایر شهرها، برای حضور در خیابان و آشوب‌ انگیزه بدهند.

به گزارش آکام نیوز، از آن اتفاقات هفته‌ها می‌گذرد و حاصل آن خبرهای دروغین ظاهرا ‌انگیزشی، سرخوردگی ناشی از برخورد به دیوار واقع‌گرایی بود.

شکست پروژه اغتشاشات بدنه اجتماعی آن را به اضمحلال برده است و دیگر کسی به فراخوان‌ها و بیانیه‌های بی‌نام و نشان توجهی نمی‌کند.

در چنین شرایطی، طراحان پروژه آشوب در ایران، به نظر به سراغ رهبران ظاهری آشوب رفتند.

رهبران ظاهری آشوب اما چه کسانی هستند؟ از بازیگران سینما گرفته تا پسر شاه سابق ایران و بازیکنان فوتبال و… یعنی در واقع کسانی که تا چند سال پیش کسی آنها را نمی شناخت!

وقتی کمی آن‌سوتر از ایران، در اوکراین همسو با غرب، یک دلقک به مقام رئیس‌جمهوری می‌رسد، منطقا یک فوتبالیست با مدرک تحصیلی دیپلم یا بازیگر تقریبا بیکار یا آقازاده‌ای که ۴۰ سالی است خرجی‌اش را مادرش می‌دهد هم می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

این افراد بخشی از ترکیبی بودند که روز جمعه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) در دانشگاه جرج تاون گرد هم آمدند تا از «آینده جنبش دموکراسی ایران» سخن بگویند!

سخنرانان این مراسم، حامد اسماعیلیون، نازنین بنیادی، رضا پهلوی، شیرین عبادی، مسیح علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی، علی کریمی و عبدالله مهتدی بودند.

سخنرانان این نشست هیچ کدام دارای وزن و اثر اجتماعی چه در اپوزیسیون و چه در داخل ایران نیستند. در غرب نیز مقامات کشورهای غربی آنها را چندان مهره موثری تلقی نمی‌کنند. این البته برای شرایط عادی است. در شرایط آشوب، اوضاع متفاوت می‌شود و کار تا جایی بالا می‌گیرد که مسیح علینژاد و بازیگران بی‌وزن‌تر از او هم می‌توانند در کاخ الیزه با امانوئل مکرون دیدار کنند. با‌این‌حال اما طراحان برنامه، ظاهرا عامل اصلی را به میدان نفرستاده‌اند؛ عاملی که برای همین هدف سال‌ها قبل نامش را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کردند، منابع مالی قابل توجهی به آن تزریق کردند و به نفوذش در بین مقامات غربی کمک کردند.

این ۸ نفر درحالی به‌عنوان چهره‌های کلیدی معرفی شدند، برخی از آنها به‌صورت مجازی سخنرانی کردند که حتی هواداران‌شان صراحتا تاکید می کردند این نشست به منزله ائتلاف نیست و حتی افراد حاضر در آن نیز با یکدیگر گفت‌وگو و مکالمه‌ای نداشته‌اند.

در یک سوی این تئاتر، فردی ایستاده که جمهوری اسلامی پدرش را از تخت به زیر کشید.

او ۴ دهه منتظر است تا جمهوری اسلامی سقوط کند.

در سوی دیگر علی کریمی است که تا همین چند وقت پیش به‌عنوان کارشناس به برنامه یازده خداداد عزیزی می‌آمد تا به آسیب‌شناسی لیگ فوتبال در ایران بپردازد.

طراحان غربی، این اوزان در هم را روی میز چیده‌اند؛ چراکه هیچ کدام توان نمایندگی اپوزیسیون را ندارند بر همین اساس یک جنس در هم ساخته و پرداخته‌شده تا همه سلایق بعضا متضاد را پوشش بدهد. اما واقعیت این است که بین این افراد اختلافات مهمی وجود دارد و طرفداران و نزدیکان‌شان هم با یکدیگر اختلافات جدی‌ای دارند. شاید مهم‌ترین موضوع در نشست که برخی اعضای آن به‌صورت مجازی در آن شرکت کردند، نگرانی از پریدن افراد به یکدیگر بود و به همین علت نیز امثال عبدالله مهتدی و شیرین عبادی و گلشیفته فراهانی و علی کریمی، بصورت مجازی در این نشست شرکت کردند.

عبدالله مهتدی هم اعلام کرده بود که بعنوان یک حزب کردی در این نشست حضور داشت، این در حالی است که گروهک کومله، یک حزب کردی نیست چرا که بودجه آنها مشخص است از کجا تامین می شود.

عبدالله مهتدی با نزدیکی به رژیم صهیونیستی و منافقین نشان داد که او مترسک دست آنهاست، مهتدی در طول حیات تشکیلاتی خود، با رژیم صهیونیستی و منافقین و با مجوز آنها، به عمر سیاسی خود ادامه داده است و این یک حقیقت غیرقابل انکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا