افشاگری آکام نیوز از بیانیه عجیب گروهک کومله درباره سرکوت احمدی/ کومله از سرکوت بعنوان فعال سیاسی نام برد!/ کومله سرکوت را ۳ ماه به اتهام جاسوس بودن زندانی کرده بود!

آکام نیوز/اختصاصی: گروهک تروریستی کومله ساعاتی پیش بیانیه ای درباره آرش(سرکوت) احمدی صادر کرد و در کمال بهت و حیرت کسی را که به اتهام جاسوس بودن ۳ ماه زندانی و شکنجه کرده بودند را فعال سیاسی و مبارز نامید!

به گزارش پایگاه خبری آکام نیوز، کومله در حالی در این بیانیه از سرکوت احمدی بعنوان پیشمرگ کومله و فعال سیاسی نام برده است که در زمان دستگیری سرکوت احمدی، این گروهک، نامبرده را ۳ ماه زندانی و شکنجه کرده بودند و به او اتهام نفوذی و جاسوس جمهوری اسلامی بودن را زده بودند.

این دورویی و دروغ پراکنی گروهک تروریستی کومله اوج خباثت این گروهک را نشان می دهد.

افکار عمومی می توانند بیانیه گروهک کومله را در زمان دستگیری سرکوت احمدی که بطور کل منکر او شده بودند را ملاحظه کنند و با بیانیه ای که امروز کومله منتشر کرده مقایسه کنند.

شایان ذکر است سرکوت (آرش) احمدی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله، صبح روز گذشته به جرم ترور افسر راهنمایی و رانندگی روانسر سرگرد ملکی(به دستور گروهک تروریستی کومله) در زندان کرمانشاه به دار مجازات آویخته شد.

قضاوت را بر عهده شما واگذار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا