ترجمه متن کامل دو بیانیه متناقض گروهک تروریستی کومله در زمان دستگیری سرکوت احمدی و پس از اعدام سرکوت احمدی!

آکام نیوز: همانطوریکه دقایقی قبل در خبری اعلام شد گروهک تروریستی کومله در بیانیه ای عجیب، مدعی شده سرکوت احمدی، یک فعال سیاسی و پیشمرگ مبارز کومله بوده و اعدام او را محکوم کردند!

به گزارش آکام نیوز، این در حالی است که گروهک کومله در زمان دستگیری سرکوت احمدی بطور کل منکر او شده و حتی  قبل از دستگیری، او را ۳ ماه در اردوگاه کومله زندانی و شکنجه کرده بودند.

ترجمه بیانیه های عجیب کومله که تصویر آن در خبر قبلی منتشر شد، را ملاحظه می کنید.

“خطاب به افکار عمومی”

رسانه های جمهوری اسلامی ایران خبری منتشر کرده اند که در آن گفته شده سرکوت احمدی مشهور به رامبو که پیشتر پیشمرگ کومله بوده از سوی جمهوری اسلامی در ایران دستگیر شده است.درهمین ارتباط لازم می دانیم به اطلاع افکار عمومی برسانیم علی رغم اینکه ما از دستگیری هیچ فرد و جریانی از سوی جمهوری اسلامی خوشحال نیستیم اما برای شفافیت بیشتر اعلام می کنیم که سرکوت احمدی به ما گفته بود که در مسابقات دوومیدانی شرکت کرده و حتی در کشور ترکیه (استانبول) مدال گرفته است.

اما بعد از تحقیقات مشخص شد که نامبرده دروغ گفته و با هدف عوام فریبی و گول زدن تشکیلات این داستان را ساخته بود. همچنین برای اثبات حرفهایش، مدارک رسمی را هم جعل کرده بود. بعد از تحقیقات زیاد به او مشکوک شدیم و در نهایت تصمیم به اخراج او از صفوف کومله گرفتیم. اطلاعاتی که ما از دستگیری او داریم این است که نامبرده قصد داشت از خاک ایران به کشور ترکیه مهاجرت کند اما  از سوی رژیم دستگیر شده است.

“کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران”

……………………………………………………………………………………………………………………….

“بیانیه کومله در ارتباط با اعدام زندانی سیاسی رفیق سرکوت احمدی”

با تاسف اعلام می کنیم امروز ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ میلادی، سرکوت احمدی پیشمرگ سابق کومله و زندانی سیاسی اعدام شد.

سرکوت احمدی اهل روانسر بعد از چند سال فعالیت در صفوف پیشمرگان و پس از چند ماه جدایی از کومله در حین بازگشت به کردستان ایران از سوی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر شد و جمهوری اسلامی در چارچوب سناریوسازی و اعترافات اجباری، به او حکم اعدام دادند و متاسفانه امروز حکم رفیق سرکوت احمدی اجرا شد.

کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ضمن تسلیت به خانواده و اقوام و آشنایان و رفقای رفیق سرکوت احمدی و تمام مردم مبارز روانسر، اعدام سرکوت احمدی را بشدت محکوم می کند.

“کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران/ کمیته مرکزی کومله ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ میلادی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا