افشای پشت پرده حضور مکرر عبدالله مهتدی در شبکه های ماهواره ای و رسانه ها/ عبدالله مهتدی قصد دارد بعنوان تنها رهبر کردهای ایران و شخص اول کل احزاب کردی معرفی شود

آکام نیوز/اختصاصی: یکی از نزدیکان عبدالله مهتدی در یک ایمیلی خصوصی به آکام نیوز، از دلایل حضور مکرر عبدالله مهتدی در رسانه ها پرده برداشت.

به گزارش آکام نیوز، این منبع موثق که به دلایل امنیتی از ذکر نام وی خودداری می شود در ایمیل خود دلیل حضور سرکرده کومله در سمینارها، نشست با اپوزیسیون فارس، سلطنت طلب، مصاحبه های مکرر با تمام شبکه های ماهواره ای و… را فاش کرد.

منبع نزدیک به سرکرده کومله در پیام اختصاصی خود نوشت؛

عبدالله مهتدی دبیر کل کومله، برای تبدیل شدن به شخص اول احزاب کردی مخالف حکومت ایران از هر فرصتی استفاده می کند، او از طریق مصاحبه های فشرده با کانال های معاند و همچنین برگزاری جلسات با اپوزیسیون خارج از کشور مخالف جمهوری اسلامی، و انعکاس آن از طریق اکثریت اعضای کردستانی و خارج از کشور گروهک، تلاش می کند به این هدف برسد، برخی کادرهای کومله هم به مهتدی در این هدف کمک می کنند، به همین علت است که آزاد ایلخانی زاده در پست فیسبوکی خطاب به افکار عمومی به صراحت اعلام کرد، هر کس با عبدالله مهتدی بعنوان رهبر کردها مخالفت کند، حرام زاده است که به دلیل مخالفت کاربران از جمله فریبا محمدی، بعد از مدتی این پست را حذف کرد.

عبدالله مهتدی قصد دارد تا با انجام مصاحبه های متعدد و حضور مستمر در شبکه های تلویزیونی، حزب منحله دمکرات را پشت سر گذاشته و خود را بعنوان رهبر به جامعه تحمیل کند.

حمایت های ناگهانی مسیح علینژاد و علی جوانمردی از عبدالله مهتدی نیز بخشی از پروژه رهبرسازی است، این دو با حمایت مستقیم از سرکرده کومله، به عبدالله مهتدی در اجرای این نقشه کمک می کنند.

کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو هم با اطلاع از این سناریو، تلاش کرد تا چهره واقعی سران گروهک ها و در راس آنها عبدالله مهتدی را به افکار عمومی نشان داد و به همین علت، در چند روز گذشته به همراه سالومه سیدنیا، دست به افشاگری های متعددی در مورد دلیل حمایت شبکه سعودی ایران اینترنشنال از کومله زدند.

عبدالله مهتدی نیز به نزدیکان خود دستور داد تا کارزاری را بر علیه کیوان عباسی و سالومه به راه بیندازند تا آنها را وادار به عذرخواهی اجباری کنند!

آنها این کارزارها را بنام مردم کردستان به راه انداخته بودند و فشارها به حدی بالا رفت که سالومه از ترس تهدیدها ناچار به عذرخواهی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا