اطلاعات جدید آکام نیوز از پرونده پژمان فاتحی/ پشت پرده مهاجرت بیان عظیمی همسر پژمان فاتحی به آلمان+فیلم

آکام نیوز/اختصاصی: پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز به اطلاعات جدیدی از پرونده پژمان فاتحی از دستگیرشدگان گروهک تروریستی کومله – موساد، دست پیدا کرد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله آذربار به تمام دستگیرشدگان وعده مهاجرت به اروپا را داده بود، اما شرط عمل به این وعده، انجام عملیات در اصفهان بود.

پژمان فاتحی از عبدالله آذربار(عبه سور) می خواهد تا برای اثبات این ادعا، همسر او(بیان عظیمی) را ابتدا به اروپا اعزام کنند.

مسئول نظامی گروهک تروریستی کومله نیز در مشورت با موساد، آنها را متقاعد می کند تا بیان عظیمی(همسر پژمان فاتحی) را به آلمان اعزام کنند.

در نتیجه پرونده پناهندگی بیان عظیمی به سرعت عجیبی طی می شود و در ظرف مدت زمان کوتاهی، بیان به آلمان پناهنده می شود.

عبدالله آذربار به پژمان وعده می دهد پس از انجام عملیات، او را نیز بلافاصله به همسرش در آلمان، می رسانند.

عبدالله آذربار پیش از فرستادن بیان به آلمان، برای او دوره های خصوصی زبان آلمانی برگزار می کند.

همانطوریکه در این ویدئو ملاحظه می کنید، بیان عظیمی به زبان آلمانی در مورد همسرش و دستگیرشدگان کومله – موساد، اطلاع رسانی می کند.

این در حالی است که بیان عظیمی تنها ۲ سال است اقامت این کشور را دریافت کرده و مدارک تحصیلی او نیز زیر دیپلم است، ولی همانطوریکه مشاهده می کنید، او مسلط به زبان آلمانی است و زبان این کشور را به خوبی صحبت می کند!

“قضاوت با افکار عمومی!”

یک دیدگاه

  1. دیگه یه متن خیلی ساده بود تو سه جلسه میشه یاد گرفت که از رو خوند کلا همه اعضای کومله به راحتی پناهندگی میگیرن چون راه پناهندگی بلدن و بهشون سریع میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا