موضع گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان پس از اعلام خبر خلع سلاح و اخراج گروهکها از شمال عراق/ اردوگاه و مقرات را تخلیه و به غارها و کوه های کردستان ایران می رویم!/ حکومت اقلیم هیچ صحبتی با ما نکرده است!

آکام نیوز: خلیل نادری سخنگوی گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در واکنش به توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان گفت؛ حکومت اقلیم کردستان، هیچ صحبتی با ما در خصوص خلع سلاح و یا ترک اردوگاه و مقرات نکرده است!!

به گزارش آکام نیوز، سخنگوی گروهک تروریستی پاک در عین حال تاکید کرد که در صورتیکه مجبور به ترک عراق شویم، به غارها و کوه های کردستان ایران خواهیم رفت و تمام پیشمرگان و حتی هر فردی که توانایی حمل سلاح را داشته باشد با خود خواهیم برد.

خلیل نادری در کمال گستاخی اعلام کرد؛

ما احزاب کردستان ایران، هرگز به خودمان اجازه نداده ایم با تحرکات و فعالیت های نظامی، اقلیم کردستان را تحت فشار و پاسخگویی قرار دهیم.

می توانیم اعلام کنیم ما سالهاست در مبارزه پیشمرگی قربانی داده ایم و مشخص است که هیچ فعالیت نظامی از خاک اقلیم کردستان انجام نداده ایم، یعنی پیشمرگ اعزام نکرده ایم. اگر هم فعالیتی انجام شده باشد در داخل کشور بوده است.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که نیروهای امنیتی کشورمان در سالها و ماه های اخیر ده ها تیم تروریست گروهکهای ضد انقلاب را که از خاک اقلیم وارد کشورمان شده بودند را شناسایی و منهدم کردند، در آخرین مورد ۴ پیشمرگ تروریست کومله نیز که برای اقدامات انفجاری وارد کشورمان شده بودند دستگیر شدند، پس این ادعاهای سخنگوی پاک به هیچ عنوان صحت ندارد و صرفا با هدف تحریف حقایق و تشویش اذهان عمومی نسبت به توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دولت عراق بیان می شود.

سخنگوی پاک بار دیگر تاکید کرد نه حکومت اقلیم و نه پارتی و نه یکیتی، آنها را برای خلع سلاح و یا ترک اقلیم، تحت فشار قرار نداده و حتی صحبتی نیز در این مورد با آنها نکرده اند!

آقای خلیل نادری فراموش کرده اند که تیم نظامی ۳ نفره گروهک تروریستی ناپاک این گروه، به اسامی هوشمند علیپور و آواره سقزی و آگرین برای انجام عملیاتی در تابستان سال ۱۳۹۷ وارد کشور شده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا