محسن محمدی عضو مجرم و تحت تعقیب گروهک تروریستی کومله و لیدر اغتشاشگران کردستان،از سوئد فرار کرد و وارد سلیمانیه شد!

آکام نیوز/اختصاصی: ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ گزارشی در خصوص یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشگران وابسته به گروهک تروریستی کومله در آکام نیوز منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز، محسن محمدی فرزند زاهیر محمدی ساکن اوپسالا سوئد و بزرگ شده محله غفور سنندج، پس از اغتشاشات اخیر در کردستان، اقدام به لیدری ارازل و اوباش کردستان کرده بود.

نامبرده دارای شاکی خصوصی بوده و بارها به جرم زورگیری روانه زندان شده بود و مدتی پس از آزادی دوباره شرارت های خود را از سر گرفت اما زمانیکه نیروهای امنیتی قصد دستگیری نامبرده را داشتند با کمک نیروهای تشکیلات مخفی کومله از سنندج متواری و به شمال عراق عزیمت کرد و بعنوان پیشمرگ گروهک تروریستی کومله اقدام به فعالیت نمود.

طبق گزارش دریافتی، محسن از ترس دستگیری از سوئد فرار کرده و هم اکنون به بهانه ملاقات با مادر و خانواده به اقلیم شمال عراق سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، “گل سیب حسینی” مادر محسن برای دیدار فرزندش با تعدادی از اعضای خانواده از سنندج راهی اقلیم کردستان و شهر سلیمانیه شده است.

این مجرم فراری، چند روزی عازم اردوگاه زرگویز(کومله کمونیستی) شد و با برادر خود امید محمدی، دیدار داشته و مدتی میهمان وی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا