سرقت تیم های مسلح گروهک های تروریست کردی از باغداران کردستان ایران+ تصاویر

آکام نیوز: در فصول بهار و تابستان، برخی گروهک های تروریست کردی، تیم های مسلح خود را راهی کشور کرده تا ضمن قدرت نمایی، برای مردم و مخالفان خود نیز خط و نشان کشیده و برخی چهره های منتقد را نیز به قتل برسانند.

به گزارش آکام نیوز، در خصوص ماموریت تیم های اعزامی، گزارش های زیادی منتشر شده که در این گزارش تنها قصد داریم به یک مورد خاص از بی پرنسیبی پیشمرگان ضد انقلاب اشاره کنیم.

تیم های مسلح به محض ورود به کشور به روستاهای مرزی حمله کرده و با ایجاد فضای رعب و وحشت، مردم را ناچار به پذیرایی از خود می کنند.

برخی گزارش ها نشان می دهد که پیشمرگان گروهک های تروریست کردی، با حمله به باغات و مزارع مردم روستایی، اقدام به سرقت میوه ها و خوراک و پوشاک روستائیان می کنند.

آنها بدون اجازه گرفتن از باغدار، چندین جعبه میوه از آنها به سرقت برده و در طول روزهای ماموریت از میوه های دزدی استفاده می کنند.

البته باغداران نیز از ترس اسلحه، جرات اعتراض ندارند و ناچار هستند سکوت کنند چرا که اعضای تیم به آنها هشدار می دهند در صورتیکه به فرد یا افرادی بگویند از آنها دزدی کرده اند در زمان برگشت آنها را به قتل خواهند رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا