حمله تند لیلا صوفی سلطانی فعال حوزه زنان و همسر آرام مدرسی عضو بلندپایه کومله، به گروهک های تروریست کردی از جمله کومله/ شما دروغگو هستید، مردم کردستان برایتان ارزشی ندارند/ خاک بر سرتان/ خاک بر سر مردمی که به شما دل خوش کرده اند+سند

آکام نیوز: لیلا صوفی سلطانی همسر آرام مدرسی از اعضای رده بالای گروهک تروریستی کومله در پستی ضمن حمله به گروهک های کردی از جمله کومله، آنها را دروغگو و حقه باز خطاب کرد.

به گزارش آکام نیوز، لیلا صوفی سلطانی در پستی خطاب به عناصر کومله و گروهک های کردی، نوشت؛

مدتی است دوست و دشمن را نمی توانیم تشیخص دهیم. خاک بر سر کسانی که به شما دل خوش کرده اند، جنگ لفظی و فحاشی و دوبهم زنی و زیرپای یکدیگر را خالی کردن تبدیل به یک فرهنگ شده است.خاک بر سرمان برای این نسل آینده مان. خاک بر سرمان برای انقلاب مان. ایکاش مقداری در عمل خسته می شدند. کسی که می گوید ملت برایش مهم است دروغ می گوید، همه برای منافع شخصی خودشان می جنگند. شماها دروغ می گویید، خون کسی برایتان مهم نیست، تنها خون خودتان برایتان مهم است. شما دروغگو هستید، شما به مردم دروغ می گویید، تا وقتی در جایی منفعتی داشته باشید، به هر ریسمانی چنگ می زنید. دلسوزی شما مثل سایه می ماند و وقتی خورشید غروب کرد شما هم تمام می شوید. راست می گویید؟ کدام فداکاری را کرده اید؟ در عمل چکاری کرده اید؟ کدام گام را برداشته اید؟ وقتی به سایت دشمن نگاه می کنم، در شبکه های اجتماعی و سایتهایمان را باید به گل بگیریم. برای کردها خیلی خیلی زود بود، خیلی مانده تا با دنیای این چنینی روبرو شویم. ما در کوه و دشت و بیایان آموزش دیده ایم، ما هیچوقت در این دنیای گسترده دوام نخواهیم آورد و به جایی نمی رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا