اقدام عوام فریبانه گروهک تروریستی خبات برای تحت تاثیر قرار دادن مردم مسلمان کردستان

آکام نیوز: گروهک تروریستی خبات کردستان در موازات همراهی با جریان نفاق، در راستای عوام فریبی و انعکاس چهره دینی و اسلامی از خود، قصد دارند، یکی از اقدامات عوام فریبانه این گروهک این بود که با برگزاری جشن در عید سعید فطر و برگزاری نماز، خود را از دیگر گروهک های کردی سکولار و کمونیستی، با ارائه چهره اسلامی و التقاطی متمایز سازند.

به گزارش آکام نیوز، این در حالی است که طبق اطلاعات پنهان، تنها دو تن از عناصر حاضر در اردوگاه توپزاوا نسبت به فریضه روزه داری اقدام نموده و مابقی عناصر علنا نسبت به روزه خواری و تمسخر به احکام اسلامی اقدام کرده بودند و بارها در دوره های آموزشی، مربیان به عدم علاقه  مابین اسلام و سران گروه تاکید کرده و خاطرنشان شده اند تنها به خاطر ایجاد محبوبیت در بین شهروندان مناطق کردنشین نسبت به سر دادن این نوع شعارها، اقدام می نمایند.!

یک دیدگاه

  1. آکام نیوز، نادر کیانی و سایر کاسه لیس های سایبریِ کورپریشین یهودیِ ایرانی در یک تلاش سخیفانه و مذبوحانه با برش سه دقیقه از یک فایل دو ساعته رهبر انقلابی و کاریزمای کردان جناب آقای حیدری در راستای در مرکز توجه قرار دادنِ شعب مختلف سپاه قدس اش تحت نام کومله، دمکرات، پ.ک.ک و اتحادیه میهنی کردستان عراق نزد عوام الناس بیش از پیش اقرار به بلاهت و استیصال خود در برابر متن رادیکال و کلام آتشین آقای حیدری نمودند.

    با منابع مالی نامحدودی که کمپانی یهودی ایرانی در اختیار دارد انتظار می‌رفت کارمندان و مهندسان حرفه ای تری را به استخدام خود بگمارد. کومله، دمکرات، پ.ک.ک و اتحادیه میهنی عراق با ظهور آخیزیان بساطشان در سرزمین کردان برچیده شد. دولت یهودی ایرانی با این رمالی ها و عوام فریبی ها نمی‌تواند هیچ اعتباری برای این جریانات برساخته کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا