پیمان حیدری فعال سیاسی: پیشمرگان کومله و دمکرات فاسد، کثیف و بدبو هستند، پیشمرگ مقدس نیست/ امیدوارم تک تک پیشمرگان جنایتکار شما در دوزخ بسوزند+ فیلم

آکام نیوز: پیمان حیدری فعال سیاسی کرد، در سخنانی، اعلام کرد کومله و دمکرات را جمهوری اسلامی تاسیس کرد، هر وقت خواست در بین آنها انشقاق ایجاد کرد و هر وقت خواست آنها را متحد کرد.

به گزارش آکام نیوز، پیام حیدری در ادامه اظهار داشت؛

افشای ماهیت واقعی شما لازم و ضروری است، شما نه تاریخ تان، نه کشته شدگانتان و نیروهایتان، ربطی به کردها ندارند،هر پیشمرگی کشته شده بخاطر حزب تان بوده، انشالله خدا در قیامت، حساب کشته شدگان شما را برسد و بخاطر جنایاتشان در دوزخ گرفتار شوند.

من با شهامت این حرف ها را می زنم، من از شما سوال کردم، ۳۱ آگوست سال ۱۹۹۶، صدام حسین، و نیروهایش که در اقلیم کردستان حضور داشتند، چرا بعد از آنکه جلال طالبانی را فراری دادند اقلیم کردستان را برای پارتی گذاشتند؟

بهانه صدام حسین اگر مسئله آمریکا بود، احزاب کردی خودشان خواسته بودند نیروهای عراقی برگردند، نیروهای عراقی هم، مردم کردستان عراق را نمی کشتند، چرا صدام حسین این منطقه را ترک کرد؟

من گفتم، آنها از اول، همکار دستگاه های اطلاعاتی منطقه بودند، یعنی هم در انفال دست داشتند، هم در فاجعه حلبچه و کوچ مردم دست داشتند.

در این بازی سیاسی گاهی به شما زیاد می دهند گاهی کم. آنها همیشه نگران این بودند که کردها سهم بیشتری بخواهند.

برای همین جمهوری اسلامی وقتی کومله و دمکرات را تاسیس کرد، خودش در بین آنها انشقاق ایجاد کرد وقتی مکتب قرآن را تاسیس کرد شاخه حسن امینی و سعدی قریشی را ایجاد کرد و آنها را به جان انداخت، وقتی بخواهد آنها را متحد می کند وقتی بخواهد انشعاب می کنند. همه دست پرورده جمهوری اسلامی هستند .

‫۲ دیدگاه ها

  1. اولا این دیبیت براساس حرف های محمد حاجی محمود بود وربطی به کومله ودمکرات نداشته،دوم اگرم فرض محال روبه احزاب برساخته ایرانی حرفی زده باشه درست گفته،

  2. آکام نیوز، نادر کیانی و سایر کاسه لیس های سایبریِ کورپریشین یهودیِ ایرانی در یک تلاش سخیفانه و مذبوحانه با برش سه دقیقه از یک فایل دو ساعته رهبر انقلابی و کاریزمای کردان جناب آقای حیدری در راستای در مرکز توجه قرار دادنِ شعب مختلف سپاه قدس اش تحت نام کومله، دمکرات، پ.ک.ک و اتحادیه میهنی کردستان عراق نزد عوام الناس بیش از پیش اقرار به بلاهت و استیصال خود در برابر متن رادیکال و کلام آتشین آقای حیدری نمودند.

    با منابع مالی نامحدودی که کمپانی یهودی ایرانی در اختیار دارد انتظار می‌رفت کارمندان و مهندسان حرفه ای تری را به استخدام خود بگمارد. کومله، دمکرات، پ.ک.ک و اتحادیه میهنی عراق با ظهور آخیزیان بساطشان در سرزمین کردان برچیده شد. دولت یهودی ایرانی با این رمالی ها و عوام فریبی ها نمی‌تواند هیچ اعتباری برای این جریانات برساخته کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا