وقتی مدعی سرسخت تجزیه ایران، رئیس جمهور ایران خوانده می شود!/ چشم مریم رجوی و عبدالله مهتدی روشن!+عکس

آکام نیوز: مراسم افتتاحیه بنای یادبود ملی بارزانی و بزرگداشت ملامصطفی بارزانی با حضور مسعود بارزانی و مقامات ارشد دولتی و حزبی برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، در این مراسم، هیئت هایی از گروهک تروریستی حزب دمکرات، کومله، خبات و حزب آزادی کردستان(گروه تحت امر مسعود بارزانی) حضور داشته و هر کدام از سران گروهک ها، با اهدای گل در محل یادبود، به بارزانی ادای احترام کردند.

اما نکته قابل توجه حضور حسین یزدان پناه(سرباز مسعود بارزانی) در این مراسم است، او که از میهمانان ویژه این مراسم بود در روز افتتاحیه، روی میز دفتر یادبود نشست و از عکاسی که همیشه همراه اوست، خواست تا از لحظه تاریخی امضای این دفتر و متن به اصطلاح پرشور یزدان پناه، تصویربرداری کرده و این عکس را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند!

اما از همه جالب تر این است که حسین یزدان پناه از طرفداران سرسخت تجزیه کشور و پایه گذاری دولت کردستان ایران است اما به یکباره جوگیر شده و خود را در قامت یار غار سابق خود، دونالد ترامپ دیوانه می بیند و به سایت ها و شبکه های اجتماعی خود دستور می دهد تا ذیل عکس لحظه امضای دفتر یادبود، از او بعنوان رئیس جمهور نام ببرند!

این در حالی است که یزدان پناه از مخالفان سرسخت فارس ها بوده و ایران را به رسمیت نمی شناسند و بارها عبدالله مهتدی را به خاطر اتخاذ این سیاست، زیر سوال برده است.

باید گفت،برای مریم رجوی رئیس جمهور خودخوانده منافقین، یک رقیب جدی پیدا شد!

حسین یزدان پناه، تجزیه طلب معروف، رئیس جمهور خودخوانده بعدی ایران!

مخاطبان عزیز آکام نیوز، نظرات و دیدگاه های خود را در این ارتباط برای ما ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا