واکنش گسترده اعضای کومله زحمتکشان کردستان به دروغ بزرگ عمر ایلخانی زاده در نشست کلاب هاوس+ فیلم

آکام نیوز: اخیرا عمر ایلخانی زاده به دعوت برخی اعضای گروهک تروریستی کومله در نشست مجازی کلاب هاوس شرکت کرد.

به گزارش آکام نیوز، معاون عبدالله مهتدی و سرکرده سابق کومله زحمتکشان کردستان در این نشست، دروغ هایی گفت که با واکنش تند اعضای کومله زحمتکشان کردستان روبرو شد.

در این نشست که تحت عنوان” دیالوگ با عمر ایلخانی زاده” برگزار شده بود، عمر ایلخانی زاده در پاسخ به این سوال که” شما قبلا  که در کومله زحمتکشان کردستان بودید، از شعار استقلال برای کردستان دم می زدید الان چه چیزی تغییر کرده که از این شعار عقب نشینی کرده اید”؟ گفت؛

قبلا هم یکی از من همین سوال را پرسیده بود اعضای سابق کومله زحمتکشان کردستان که الان هم عضو هستند، به من بگویند من کی از استقلال کردستان حرف زده ام؟! استقلال کردستان آرزوی من است اما این سیاست امروز من و کومله نیست!!

این دروغ عجیب عمر ایلخانی زاده با واکنش اعضای قدیمی کومله زحمتکشان کردستان روبرو شد.

اعضای کومله زحمتکشان در شبکه های اجتماعی خطاب به عمر ایلخانی زاده گفتند؛ اتفاقا در کنگره آخر کومله شما رسما و علنا در مورد طرح کومله برای استقلال کردستان و مبارزه برای این هدف سخن گفته بودید! چرا به مردم دروغ می گویید؟ اتفاقا ما شاهد هستیم که از استقلال کردستان حرف زدی و این سیاست کومله زحمتکشان کردستان بود.

شایان ذکر است پس از اتحاد دو شاخه کومله، عمر ایلخانی زاده متهم به تغییر سیاست و نگرش های قبلی خود شده و گفته می شود سرکرده سابق کومله زحمتکشان که در جریان بیماری مهلک عبدالله مهتدی قرار دارد با این آرزو که پس از مرگ عبدالله مهتدی، او سرکرده کومله شود، با این گروه اتحاد کرد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا