پس لرزه های اتحاد دو شاخه کومله/ اعتراض گسترده پیشمرگان کومله ایلخانی زاده به کمیت و کیفیت غذای ارسالی از سوی کومله مهتدی/ امجد حسین پناهی: ما گرسنه ایم!

آکام نیوز/اختصاصی: پیشمرگان گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان که چند ماهیست بالاجبار به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران پیوسته اند، طی اقدامی اعتراضی، کلیه غذاهای ارسالی از ناحیه کومله مهتدی را به دلیل کیفیت و کمیت بسیار پایین دور ریخته و اقدام به فحش و ناسزا به پیشمرگان کومله مهتدی کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، مسئول تهیه و توزیع غذا فاطمه ره ش است و حسین کلاه قوچی، امجد حسین پناهی،آوات خدایی و آرمان کرد سردسته پیشمرگان معترض هستند.

امجد حسین پناهی با همراهی تعدادی از پیشمرگان،(بالغ بر ۲۰ نفر) با سر دادن شعار ” ما گرسنه ایم” به دنبال هجمه سازی در فضای مجازی بودند که با وساطتت رضا کعبی، فعلا موضوع فیصله پیدا کرده است.

گفتنی ست اکثریت قریب به اتفاق پیشمرگان و کادرهای کومله ایلخانی زاده مخالف سرسخت اتحاد با کومله مهتدی بودند اما به گفته برخی اعضا، عمر ایلخانی زاده که قانونا نمی توانست دو دوره بیشتر دبیرکل باشد، از ترس آنکه در کنگره آتی، رضا کعبی به جای او دبیرکل کومله شود با عبدالله مهتدی اتحاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا