کسبه و بازاریان کردستانی با وجود تعطیلی رسمی، همچنان باز بودند+ فیلم

آکام نیوز: گروهک های تروریست کردی حساب ویژه ای روی ۲۵ شهریور سالگرد فوت مرحومه مهسا امینی باز کرده بودند و دقیقا روزی را هم برای فراخوان اعتصاب بازاریان انتخاب کرده بودند که در تقویم رسمی کشورمان، روز تعطیل رسمی محسوب می شد.

به گزارش آکام نیوز، اما با وجود تعطیلی رسمی،تعدادی از بازاریان و کسبه کردستانی، مغازه های خود را بازکردند و پاسخ دندان شکنی به فراخوان اعتصاب گروهک های تروریست کردی در روز تعطیلی دادند.

باز بودن برخی مغازه ها، حامل پیامی برای ضد انقلاب بود و آن هم این بود” ما تا آخر پای این نظام و انقلاب ایستاده ایم و اغتشاشات به پایان رسیده است”

با هم به تعدادی از ویدیوهای دریافتی از کسبه و بازاریان کردستانی نگاه می کنیم، در این ویدیوها، ملاحظه می کنید که علی رغم تعطیلی رسمی، مغازه ها باز هستند اما نکته قابل توجه این است که گروهک های ضد انقلاب مدعی پیروزی در فراخوان اعتصاب هستند و تصاویری را که مربوط به ۷ صبح است منتشر کرده و وانمود می کنند مغازه ها بخاطر فراخوان آنها تعطیل بوده اند!

ضد انقلاب شاید بتوانند اروپایی ها و آمریکا را با این ویدیوها و تصاویر فریب دهند اما مردم شهرهای کردنشین کشورمان که شاهد زنده وقایع امروز هستند و در بهت و حیرت هستند که ضد انقلاب چه دروغ هایی بهم می بافند.

قضاوت با افکار عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا