پاسخ جالب آرام احمد روزنامه نگار مطرح اقلیم کردستان به حسین یزدان پناه و اعلام مقاومت در برابر جمهوری اسلامی!/ افشاگری آرام احمد از توهین بی شرمانه هامنو نقشبندی زن حسین یزدان پناه به دختران و زنان اقلیم کردستان+ سند

آکام نیوز: آرام احمد کارشناس و تحلیلگر ارشد اقلیم کردستان به پیام حسین یزدان پناه به نیروهایش برای مقاومت در برابر جمهوری اسلامی واکنش طنزآمیزی نشان داد.

به گزارش آکام نیوز، آرام احمد خطاب به حسین یزدان پناه نوشت؛

تو فعلا بجای مقاومت برو اونجاتو بخوارون!

شماها نوکر پارتی و خانواده بارزانی هستید. حقوق بگیر آنها هستید، اگر روزی در کردستان ایران قدرت را در دست بگیرید، تبدیل به حاکمان امروز کردستان عراق خواهید شد و مردم کردستان ایران از دست شما به تنگنا می افتند.

زمین و اموال مردم را به تاراج خواهید برد، همین برق و گاز و آب و نفت و اینترنتی را که مردم کردستان ایران دارند را هم از آنها خواهید گرفت.

جدا از اینها، مگر در کردستان ایران کوه و غار وجود ندارد؟! شما اسلحه ندارید؟! چرا ۳۵ سال است عین کنه به مردم ما در کردستان عراق چسبیده اید و می خورید و می خورید!

چرا نمی روید جان فدای مردم باشید؟ کاری که سالهاست در اقلیم کردستان انجام می دهید مبارزه است؟! انقلابی گری است؟! پیشمرگی است؟! سالهاست در اینجا بهترین مشروب ها را می خورید، دختران جوان را هم در اختیار می گیرید و مزه مشروب شما همین دختران هستند. نام این کارها مبارزه است؟!

اینها بیشترین بی حرمتی را به من کردند، تنها بخاطر اینکه می گفتم، لم داده اید و هر کاری دلتان می خواهد می کنید، اردوگاه نشینی باید برای شما به مثابه مرگ باشد، به بارزانی و خانواده آنها رای ندهید، نوکری آنها را نکنید، لوبیا خوردن به داد شما نمی رسد! اینقدر دور حلقه جومونگ ننشینید!

اما در مقابل به من گفتند جاش(مزدور) صیغه ای! اما آنقدر هم بدشانس هستم یک صیغه ای هم نصیبم نشده(کنایه)!

حسین یزدان پناه در کلاب هاوس می گفت؛ آرام احمد تحت هژمونی ایران است!

یک روز زن حسین به من زنگ زد، صدایش را دارم، و اگر تکذیب کند آن را فاش می کنم، خیلی باشرف بود! می گفت؛ ما بخاطر این به اقلیم کردستان آمده ایم تا به خواهران و زنان و مادران شما کمک کنیم!!

شما خودتان به اروپا رفته اید و آنها هم گناه دارند مرد بالا سرشان نباشد!

این اخلاق و ترتیب حسین یزدان پناه و هامنو نقشبندی زن حسین یزدان پناه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا