عبدالله مهتدی در گفتگو با بی بی سی فارسی اصالت فایل صوتی افشاشده را تایید کرد

آکام نیوز: شاید عبدالله مهتدی در خواب هم نمی دید، حرفهای محرمانه اش در جلسه داخلی با اعضای رهبری گروهک تروریستی کومله به بیرون درز پیدا کند!

به گزارش آکام نیوز، یک منبع که نخواست نامش فاش شود به آکام نیوز گفت؛ سرکرده گروهک تروریستی کومله خودش از بی بی سی فارسی خواسته بود تا به برنامه ۶۰ دقیقه دعوت شود و در مورد فایل صوتی توضیح دهد!

اما سرکرده گروهک تروریستی کومله نتوانست پاسخ های قانع کننده ای به افکار عمومی بدهد و ناچار شد اصالت فایل صوتی را تایید کند.

او در این گفتگو گفت؛ من نمی دانم این فایل چطوری به  بیرون درز کرده و در حال بررسی این موضوع هستیم!

سرکرده گروهک تروریستی کومله که در بهت و حیرت فرو رفته بود، خطاب به مجری بی بی سی فارسی گفت؛

من در جلسه داخلی با اعضا با صراحت بیشتری حرف زدم!

این یعنی هر آنچه وی در این فایل گفته بود؛ از اتهام زدن و تخریب حزب دمکرات کردستان ایران گرفته تا رضا پهلوی و تمایلش به تجزیه کشور و مخالفت صریحش با پرچم ۳ رنگ ایران،  حرفهای دل وی بوده و هر آنچه در این ماه ها در رسانه های فارسی زبان می گفت؛ ریا و نیرنگ بوده و به همه خصوصا سلطنت طلبان و اپوزیسیون فارس دروغ می گفت.

سرکرده کومله در این فایل صوتی به صراحت اذعان داشت که در منشور موسوم به مهسا نامی از پرچم سه رنگ ایران به میان نیامده بود و این یک دست آورد برای او بوده است و اگر اطرافیان رضا پهلوی نبودند، پهلوی به راحتی در دام او و تجزیه طلبان می افتاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا