گفت و گوی نادر کیانی با شبکه جهانی سحر کردی در رابطه با خلع سلاح گروهک های تروریست کردی و آخرین وضعیت ضد انقلاب و سخنرانی حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی کتاب سیطره+ فیلم

آکام نیوز: نادر کیانی میهمان تلفنی شبکه جهانی سحر کردی بود و در خصوص آخرین وضعیت خلع سلاح گروهک های تروریست کردی و سخنرانی وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از کتاب سیطره(خاطرات ۷ سال نفوذ نادر کیانی به گروهک تروریستی کومله)،سخنانی ایراد کرد.

به گزارش آکام نیوز، کیانی در این برنامه اظهار داشت؛ مردم کردستان عراق هم از حضور گروهک های تروریست کردی ناراحت هستند و راضی به حضور آنها در محل زندگی شهروندان اقلیم نیستند.

راوی کتاب سیطره همچنین اعلام کرد؛ حکومت اقلیم می توانست از فرصتی که در چند ماه گذشته جمهوری اسلامی به آنها برای خلع سلاح و اخراج گروهک ها داده بود استفاده کند و همه چیز را به دقیقه ۹۰ موکول نمی کرد.

نادر کیانی در ادامه از حکومت اقلیم درخواست کرد بطور جدی با این مسئله برخورد کنند تا نیازی به برخورد مستقیم جمهوری اسلامی با ضد انقلاب نباشد.

وی همچنین به سخنان وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از کتاب سیطره اشاره کرد و اظهار داشت؛

همانطوریکه حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر محترم اطلاعات اعلام کردند تمام فریب خوردگان کومله، دمکرات، خبات و پاک می توانند به آغوش کشور برگردند.

مخاطبین عزیز برای مشاهده مشروح سخنان نادر کیانی در برنامه “زایه له” که از شبکه جهانی سحر پخش شد، می توانید به کانال تلگرام آکام نیوز مراجعه فرمائید.

https://t.me/akamnews11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا