افشاگری تکاندهنده و بی سابقه سمکو بنفشی کادر قدیمی گروهک تروریستی کومله در تایید اعترافات ۴ تروریست اعدامی کومله – موساد/ کومله نیروهایی را برای دوره های ویژه نزد دولت های متخاصم می فرستاد/ پیشمرگان منتخب حق نداشتند حتی به همسرانشان بگویند برای آموزش کجا رفته بودند(تایید اعترافات ۴ اعدامی کومله)+ فیلم افشاگری

آکام نیوز: سمکو بنفشی از کادرها و پیشمرگان قدیمی و باسابقه گروهک تروریستی کومله مهتدی در یک لایو جنجالی که در فیسبوک{چیانیوز} انجام شد، ضمن تایید اعترافات ۴ پیشمرگ اعدامی کومله-موساد(پژمان فاتحی، وفا آذربار، محمد فرامرزی و محسن مظلوم) اذعان داشت که کومله پیشمرگانی را برای دوره های ویژه نزد دولت های متخاصم انتخاب می کرد.

به گزارش آکام نیوز، این کادر باسابقه کومله بعنوان یک شاهد زنده ضمن تکرار اعترافات ۴ اعدامی کومله که گفته بودند حتی حق نداشتیم به همسرانمان بگوییم برای آموزش تروریستی کجا رفته ایم، تاکید کرد که من هم در جریان این اتفاقات بودم.

ویدیویی که ملاحظه می کنید افشاگری این کادر قدیمی کومله در”فیسبوک چیانیوز به مدیریت جعفر عبدینی کادر قدیمی کومله” است که به زبان فارسی نیز ترجمه آن را ملاحظه می کنید؛

مسئله ارتباطات پنهانی و مخفی و مشکوک این جریان (کومله مهتدی) با جریانهای ناشناس(دولت های متخاصم) مسئله مهمی است. هر کس در چند سال گذشته پیشمرگ بوده باشد و یا برای کومله کار کرده باشد به خوبی می داند در اردوگاه کومله مهتدی افرادی را برای دوره های خاص می فرستادند، من در این دوره ها نبوده ام نمی دانم چه کسانی بودند و وابسته به کدام دولت و جریانی بودند، اما می گفتند آنها دولت های مخالف جمهوری اسلامی بودند تنها این ۴ نفر نبودند، به غیر از آنها هم از کل اردوگاه ۳۰-۴۰ نفری را می بردند برای دوره های یک ماهه و دو ماهه و سه ماهه. و اینطور توجیه می شدند که حتی حق پاسخگویی به همسرانشان را هم ندارند که کجا بودند و کجا دوره دیدند و هیچ پیشمرگی هم حق ندارد از آنها بپرسد کجا بودید و چه کسی به شما آموزش داد و چه نوع آموزش هایی دیدید. مسئله ارتباط و کمک گرفتن از هر کس و هر جریانی که به ما کمک کند که به اهداف خود و جنبش نزدیک شویم روا و مشروع است بد نیست اما به چه قیمتی؟ به قیمت کمک به اهداف جنبش یا به قیمت معامله گری و مافیا گری و به قیمت بدست آوردن پول برای تجارت و کثافت کاری خانواده و افراد؟

آنها اگر این ارتباطات را گرفته اند و با فلان کشور ارتباط دارند اگر برای منافع جنبش بود من خودم اولین نفر حمایت می کردم اما دروغ می گویند خوب این کار را نمی کنند برای منافع کسی نبود این افراد را که برای آموزش های خاص اعزام می کنند صرفا برای کسب منابع مادی است و نه تنها ربطی به جنبش ندارد بلکه به حزب هم ربطی ندارد بلکه برای چند نفر مشخص در رهبری این حزب است حتی برای همه رهبران نیست برای عبدالله مهتدی و چند نفر از اطرافیانش است.

می دانید چه پول هایی بدست آورده اند و چه سرمایه گذاری هایی در کشورهای اروپایی انجام داده اند این پول ها را چه می دهند؟ رفقای ما می دانند و متاسفانه جوانانی این چنینی تبدیل به خوراک این فعالیت های کثیف و مافیایی و فعالیت های ضد انسانی عبدالله مهتدی و اطرافیانش می شوند. در این مدت چه هزینه هایی که نشد کاک باور و بینندگان عزیز. بدانید این جریان چقدر کثیف و دروغگو و بی شرم است، هزینه های زیادی در این یکی دو سال شد برای کمپین دفاع از این ۴ نفر. محسن مظلوم یادش بخیر یکی از کسانی بود که اعدام شد، محسن مظلوم چند سال پیش بعد از ۷-۸ سال پیشمرگی به ترکیه رفت خانواده فقیری بودند چند سال در ترکیه کار کرد نتوانست پول پیدا کند و به اردوگاه برگشت در اردوگاه بغض می کرد و به من گفت فلانی، نزدیک به چند ماه من کیسه سیمان را از چند ساختمان چند طبقه بالا می بردم کار من جابجایی کیسه سیمان بود اگر این حزب و جریان غم خوار محسن و دوستانش بودند چرا این چند سال نپرسیدند اینها زنده هستند مرده هستند؟

به قبر شهیدان این حرف محسن بود دریغ از چند دلار که به او بدهند آنهم بعد از چند سال کار پیشمرگی. اما وقتی قرار است به دار آویخته شوند کمپین های چند هزار دلاری هزینه می کنند، با اینهمه پولی هم که خرج می کردند نمی توانستند ۲۰ نفر را هم جمع کنند نخیر اصلا آنها این ۴ نفر نه برایشان مهم بود نه برایشان فعالیتی کردند و نه کاری برای آنها کردند و نه کمپین دفاع از این ۴ نفر را ایجاد کرده بودند تنها هدفشان بزرگ کردن و مطرح کردن هر چه بیشتر این حزب بود و هدف دیگرشان سو استفاده از احساسات افکار عمومی بود تا به اهداف دیگرشان برسند.

کاک باور(مجری لایو) نمی خواهم وقت برنامه زیاد شود حتما در آینده هم در این مورد صحبت می کنم فقط می گویم بعضی از حرفها نمی شد قبل از اعدام آنها زده شود هم سو استفاده می شد هم شاید حرفهایی می زدیم مردم را دلسرد می کرد به هر حال یادشان بخیر کاری از دستمان بر نمی آید و آنها اعدام شدند اما امیدوارم حرفهای ما باعث شود جوان های ما دیگر سرشان کلاه نرود و در دام عبدالله مهتدی گرفتار نشوند و احزاب و جریان ها و شخصیت ها به خودشان بیایند این حزب دست بر دار نخواهد بود کاک باور.

در تجربه مبارزاتی من بر این باورم هر حزب و هر جریان مبارزی می تواند کار خوب و کار بد و اشتباه هم بکند اما وقتی اشتباه ۲ بار و ۴ بار شد این دیگر تعمدی است این یعنی آنها دنبال منافع خاص خودشان هستند.

سابقه گندکاری و کثافت کاری این جریان علیه جوانان زیاد بوده است در سالهای اخیر مسئله رامین و صباح و بهزاد و حامد هم پیش آمد مدت کوتاهی بعد از آنها مسئله ارسلان جوزاک و پرویز عبدی پیش آمد مدتی بعد مسئله سرکوت احمدی پیش آمد مسئله بعدی این ۴ نفر بودند و اگر این حزب و جریان اگر واقعا دنبال این هدف نبودند ببخشید وقت مهمان را هم می گیرم، این مسئله سابقه طولانی مدتی دارد آنها باید جوابگو باشند آخرین مورد مسئله از بین بردن ۲ پیشمرگ بود که همسنگر خودشان بودند ۷ ماه گذشت اما لال شدند و صدایی از آنها در نیامد مسئله جنایتی که علیه من و خانواده ام انجام شد را هم دیدیم لال شدند و لام تا کام حرفی نمی زنند در حالیکه این بی شرف ها برای خودشان هم ارزشی قائل نیستند در زمان خود، می گفتند ما بعدا افکار عمومی را در جریان این مسائل می گذاریم اما لال شدند اما چرا بعد از دستگیری این ۴ نفر فوری حرف زدند؟

عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار می گفتند بله اینها عضو ما بودند آیا آنها خودشان دوست نداشتند اینطور شود؟ آیا آنها پیش بینی این را نمی کردند که این بچه ها شاید دستگیر شوند؟ شاید این ۴ نفر اصلا گفته باشند ما آمدیم تسلیم شویم ما فرار کرده بودیم آمدیم دسته جمعی تسلیم شویم ما نمونه داریم افرادی با اسلحه دستگیر شده اند و الان در اروپا هستند گفته بودند آمدیم تسلیم شویم، و از چند سال زندان رهایی یافتند الان چه شد بعد از ۲ روز صدایشان در آمد و گفتند اینها عضو ما بودند اولا مثل سگ دروغ می گویند که آنها را بدون اسلحه اعزام کرده بودیم قطعا اسلحه داشتند، قبل از اعدام آنها نمی توانستیم در این مورد حرف بزنیم و اینها را بگوییم از اینها دروغگوتر و بی حیا تر و بی شرف تر در جایی سراغ نداریم ثانیا آنها می گویند ما آنها را بدون اسلحه برای فعالیت مدنی فرستاده بودیم آخر بی شرف و بی کرامت، شما پیشمرگ و حزب علنی هستید فیسبوک و اینستاگرام دارید و فیلم همه نیروها را دیده اند شما چطور بدون اسلحه آنها را وارد کشور کرده بودید؟ وارد کشور درنده ترین و وحشی ترین حاکمیت منطقه؟ که تا مغز استخوان اسلحه دارند نیروی انسانی و منابع مالی و منابع اطلاعاتی دارند، منابع قوی دارند شما چطور آنها را اعزام کرده بودید با چه هدفی؟ کسی نیست این سوال را بپرسد؟ قبل از اعدام آنها نمی شد حرف بزنیم اما قبل از آنکه جمهوری اسلامی را مقصر بدانیم باید عبدالله مهتدی محکوم شود.

پلاکاردهایی که در آن تصاویر این ۴ نفر بود باید در آن پلاکاردها عکس نگریس و کثیف عبدالله مهتدی و عبدالله آذربار را با دو خط قرمز رویشان می گذاشتند و آنها را به اهتزاز در می آوردند. عبدالله مهتدی تا زمانیکه آنها را در دست جمهوری اسلامی نمی انداخت این اتفاق که نمی افتاد. عبدالله مهتدی شاخه دوم جمهوری اسلامی برای از بین بردن این ۴ نفر بود از سویی جمهوری اسلامی با دستش طناب را بالا برد و از طرف دیگر عبدالله مهتدی طناب را روی گردنشان انداخت امیدوارم فعالان و افراد دلسوز به صدا در بیایند تا چنین تراژدی هایی را دیگر نبینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا