بیانیه مهم فعالین کمونیست در خارج و داخل کشور در محکومیت عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله/ کومله از ۴ پیشمرگ اعدامی، استفاده ابزاری کرد/ جان انسان ها برای کومله محلی از اعراب ندارد/اعزام پیشمرگان به داخل کشور در راستای منافع شخصی عبدالله مهتدی است/هدف عبدالله مهتدی از فراخوان اعتصاب، موج سواری بر احساسات مردم بود+متن کامل بیانیه

آکام نیوز: فعالین چپ و کمونیست در داخل و خارج از کشور در بیانیه مهمی، ضمن حمله شدید به سیاستهای عبدالله مهتدی در اعزام پیشمرگان مسلح به داخل کشور برای خرابکاری، اعلام کردند که اعزام نیروهای مسلح به داخل کشور در راستای منافع شخصی سرکرده کومله انجام شده و می شود.

به گزارش آکام نیوز، در این بیانیه همچنین اعلام شد که هدف از فراخوان اعتصاب در کردستان، موج سواری کومله و عبدالله مهتدی بر احساسات مردم بود تا از این طریق روی نیت پلید خود سرپوش بگذارند.

در این بیانیه از حمایت شاخه کمونیست کومله(طیف های ابراهیم علیزاده و صلاح مازوجی) از فراخوان اعتصاب نیز بشدت انتقاد شده است.

گفتنی است، فعالین چپ و کمونیست از چهره های مطرح و شناخته شده کومله هستند، افرادی همچون خالد علی پناه، جعفر عبدینی، کمال بلوری، کیوان فرجی و… از جمله اعضای این جریان هستند.

متن کامل این بیانیه را عینا و بدون کم و کاست ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا