پاسخ تند فریبا محمدی سخنگو و عضو رهبری گروهک کومله زحمتکشان به اعتراض ماریا محمودی همسر محمد فرامرزی(عضو اعدامی کومله): برو یقه عبدالله مهتدی را بگیر و از او بپرس چرا این ۴ نفر را به داخل کشور فرستاد؟هدفش چه بود؟ دنبال چه بود؟/ تو یکی از کسانی بودی که در زمان قتل ۲ پیشمرگ ما سکوت کردی+ متن نامه

آکام نیوز: لحظاتی پس از اعتراض ماریا محمودی همسر محمد فرامرزی به فریبا محمدی بخاطر رقص و پایکوبی و برگزاری مراسم جشن در روز تاسیس کومله، فریبا محمدی در نامه ای پاسخ تندی به ماریا محمودی داد.

به گزارش آکام نیوز، فریبا محمدی خطاب به ماریا محمودی نوشت؛ ماریا جان! شنیده ام از رقص و پایکوبی من در مراسم روز کومله ابراز ناراحتی کرده ای، در طول ۱۰۰ سال گذشته، هزاران نفر جان شان را در این جنگ از دست داده اند، هزاران نفر زندانی شده و به دار آویخته شده اند و این مرگ ها به بخشی از زندگی کردها تبدیل شده است. این ۴ پیشمرگ اعدامی هم نه اولین و نه آخرین نفری هستند که در این راه جانشان را از دست داده اند. اگر رقص من نبود ما که در مقابل این دردها کم می آوریم! می دانم بعنوان همسر محمد فرامرزی ناراحت شده ای و این برای من قابل درک است. اما فراموش نکن با دستور رهبر حزب تو و رفقایت، ۲ پیشمرگ کومله زحمتکشان هم کشته شدند، پیشمرگانی که تا ۲۴ ساعت قبل از مرگ شان، با شما در یک حزب بودند و به جرم مخالفت با سیاستهای حزب تو، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند و تو یکی از کسانی بودی که سکوت کردی و هیچ واکنشی به مرگ این ۲ پیشمرگ نشان ندادی.

مادر پژمان فاتحی هم گفته بود عزا نگیرید و به زندگی تان ادامه بدهید.

رهبر حزب تو این ۴ پیشمرگ را به داخل کشور اعزام کرده بود اما نمی گوید چرا و با چه هدفی آنها را در این مقطع زمانی روانه کشور کرده بود، مگر عبدالله مهتدی در زمان جنبش ژینا نمی گفت ما فعالیت مسلحانه انجام نمی دهیم؟؟!! عبدالله مهتدی به جنبش ژینا چوب حراج زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا