کنایه تند خاور احمدی از اعضای خانواده سرکوت احمدی به گروهک تروریستی کومله+ عکس

آکام نیوز: پس از دستگیری سرکوت احمدی به اتهام قتل ناموسی شعیب زارعی از فرماندهان نظامی گروهک تروریستی و جنایتکار کومله، خاور احمدی از بستگان نزدیک سرکوت احمدی،به نمایندگی از خانواده اش، در بیانیه ای اعلام کرد؛ بر خلاف ادعای مضحک گروهک کومله، قتل شعیب زارعی، “ترور” نبوده و سرکوت هم عامل نفوذی جمهوری اسلامی نبوده و نیست.

به گزارش آکام نیوز، در واکنش به این بیانیه، گروهک تروریستی کومله که هر چه رشته کرده بودند پنبه شده بود، اقدام به تهدید و ارعاب خانواده سرکوت کرده و همه آنها از جمله خاور احمدی که همسر سابق اعظم قبادی از اعضای رهبری گروهک تروریستی کومله بود را نفوذی جمهوری اسلامی معرفی کردند!

همچنین به دستور مستقیم عبدالله مهتدی، نیروهای سایبری این گروهک، در اقدامی هماهنگ و سازماندهی شده، علیه خاور احمدی و خانواده سرکوت، دست به بیانیه نویسی و به اصطلاح افشاگری کردند! این در حالی است که این گروهک فراموش کرده همین خاور احمدی همسر عضو رهبری این گروهک بود! پس با این حساب جمهوری اسلامی در رهبری کومله هم نفوذ دارد.

خاور احمدی در واکنش به بیانیه نویسی های تیم سایبری کومله مهتدی در یادداشتی کوتاه و کنایه آمیز خطاب به سرکردگان کومله نوشت؛

” به آغوش سرد شما پناه آوردم اما نمی دانستم که ناپدری از پدر نامرد بهتر است”!

این عضو خانواده سرکوت احمدی همچنین در واکنش به سناریوسازی کومله پس از قتل ناموسی شعیب زارعی و “ترور” نامیدن این قتل ناموسی، خطاب به کومله نوشت؛

“بازی این بار را خودتان شروع کردید اما اطمینان داشته باشید، باز هم بازنده شما خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا