واکنش گستاخانه گروهک حزب آزادی کردستان به گزارش های انتقادی رسانه های اقلیم کردستان/ همه رسانه های منتقد حزب آزادی جیره خور قرارگاه رمضان رژیم جمهوری اسلامی هستند!+عکس

آکام نیوز: در سال های اخیر، انتقاد از گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان خط قرمز این گروهک بوده و فرقی ندارد این رسانه ها از اقلیم کردستان باشند یا از گروهک های دیگر کردی!

به گزارش آکام نیوز، همین چند ماه پیش بود که پس از پخش گزارش تلویزیون های رووداو، کردستان ۲۴، ژیان و… از تجمع خانواده های فریب خوردگان گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان”پاک” این گروهک به تمام نیروهای سایبری خود در شبکه های اجتماعی ماموریت داد تا بصورت هماهنگ و یکدست، این رسانه ها را تهدید کرده و اعلام نمایند که این رسانه ها، جیره خور و مواجب بگیر قرارگاه رمضان جمهوری اسلامی در اقلیم کردستان هستند!

همین اتهامات باعث شد این رسانه ها از ترس منتسب شدن به جمهوری اسلامی، خبرهای انتقادی از این گروهک را از خروجی خود حذف کنند که این عقب نشینی هم قابل تامل است؛ البته به گواه اکثر تحلیلگران، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان چون یکی از گروه های تحت امر مسعود بارزانی و حزب دمکرات کردستان عراق است، هیچ رسانه ای در اقلیم نمی تواند و اجازه ندارد علیه این گروهک گزارشی منتشر کند.

طی چند وقت اخیر نیز رسانه “ژیان” در اقلیم کردستان اقدام به انتشار گزارشی انتقادی از عملکرد این گروهک کرد که بلافاصله تیم سایبری گروهک حزب آزادی کردستان همچون روال همیشگی، اقدام به انتشار مطالبی علیه این رسانه کرد و بار دیگر یک رسانه دیگر هم حقوق بگیر و مزدور جمهوری اسلامی معرفی شد! تنها گناه و تنها جرم این رسانه ها انتقاد از گروهک تحت امر حسین یزدان پناه است.

در تازه ترین حملات این گروهک به رسانه های منتقد این جریان، رسانه “ژیان” منتسب به سپاه پاسداران، ضد به اصطلاح جنبش موهوم ژینا و حزب آزادی کردستان شد!

قضاوت با افکار عمومی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا