فوری/ جان ۳ فرزند سرکوت احمدی در خطر است/ کومله به دنبال انتقام مرگبار از خانواده سرکوت احمدی/اتحادیه میهنی کردستان مسئول حفظ جان فرزندان سرکوت و همسر وی است

آکام نیوز/اختصاصی: لحظاتی پیش باخبر شدیم، جان ۳ فرزند کودک و خردسال سرکوت احمدی و همسر وی(کریستینا) در خطر است.

به گزارش آکام نیوز، پس از دستگیری سرکوت احمدی به اتهام قتل ناموسی شعیب زارعی پیشمرگ هوسران گروهک تروریستی کومله مهتدی، فرزند ۱۶ ساله سرکوت که در کومله زحمتکشان پیشمرگ بود به همراه برادر سرکوت به دستور رضا کعبی و نوید مهرآور و به توصیه کومله مهتدی دستگیر و بازداشت شده و تحت شدیدترین شکنجه های روحی، روانی و جسمی قرار گرفتند.

از سویی دیگر، باخبر شدیم جان کریستینا همسر سرکوت و ۲ فرزند خوانده خردسال وی نیز در خطر است.

یک منبع موثق که نخواست نامش فاش شود به آکام نیوز گزارش داد که کومله مهتدی قصد قتل و عام خانوادگی خانواده سرکوت احمدی را دارند و در ادامه این توطئه، قصد دارند تا این قتل و عام را به گردن جمهوری اسلامی انداخته و بار دیگر از آب گل آلود ماهی بگیرند و وانمود کنند که جمهوری اسلامی برای به اصطلاح از بین بردن شواهد قتل ناموسی شعیب زارعی دست به این اقدام زده است!

به اتحادیه میهنی کردستان عراق هشدار می دهیم این حزب مسئول حفظ جان تک تک اعضای خانواده بیگناه سرکوت احمدی و کودکان وی است.

کومله با به راه انداختن یک دروغ بزرگ، تلاش کرد تا یک قتل ناموسی را ترور معرفی کند تا در ادامه پروژه های شهیدسازی از این حادثه نهایت استفاده را ببرد.

بدون شک پخش هر نوع اعترافی از سرکوت احمدی، اعتراف اجباری زیر شکنجه محسوب خواهد شد و از درجه اعتبار ساقط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا