شکست مذاکرات کومله کمونیستی با روند سوسیالیستی کومله

آکام نیوز-اختصاصی: برابر اخبار واصله از اردوگاه زرگویز باخبر شدیم، دیدار مهم ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک کومله کمونیستی با روند سوسیالیستی کومله(جناح منشعبین) به شکست انجامیده است.

به گزارش آکام نیوز، ابراهیم علیزاده که خطر انشعاب از جانب صلاح مازوجی عضو قدیمی کمیته مرکزی کومله و از رهبران محبوب در بین پیشمرگان کومله را احساس می کند برای شکست دادن رقیب حاضر شد با جناح منشعبین که متشکل از جعفر امین زاده مشهور به جعفر سو، محمد امین حسامی مشهور به مینه حسامی و ماموستا ساعد وطندوست هستند، مذاکره کند، اما این مذاکره به دلیل آنکه سرکرده کومله همچون سالهای گذشته حاضر به عقب نشینی از مواضع خود نشد، به شکست انجامید.

مذاکره بین ابراهیم علیزاده و جعفر امین زاده(جعفر سور) انجام شده بود، دیداری که پشت درهای بسته و بدون اطلاع پیشمرگان انجام شد و هیچوقت نیز در رسانه های رسمی این گروهک، سخنی از آن به میان نیامد.

صدیق جهانی از اعضای رهبری روند سوسیالیستی کومله چندی پیش در یک تحلیل گفته بود که ابراهیم علیزاده یک دیکتاتور است و هیچوقت نمی شود با او سر یک میز نشست چرا که او هر وقت صندلی قدرت خود را در خطر ببیند دیگران را آدم حساب می کند در غیر اینصورت و اگر احساس خطر نکند کاری به امثال ما نخواهد داشت.

ابراهیم علیزاده بارها با فرافکنی و افتراء بر اساس فرهنگ عقب مانده ی تهمت و فحاشی، منتقدین خود را مورد عنایت قرار می دهد و برای همین است که هیچوقت چنین مذاکراتی به سرانجام نرسیده و نخواهد رسید.

جناح روند سوسیالیستی کومله بر این باور هستند که کومله کمونیستی به رهبری ابراهیم علیزاده حتی در قبال برنامه های تلویزیونی خود مسئول و متعهد نیستند.

آنها صرفا برای پر کردن برنامه های خود است که یک روز اسانلو را دعوت می کنند، یک روز اسماعیل بخشی را بر سر زبان ها می اندازند و یک روز هم محمود صالحی را مطرح می کنند اما در واقع اعتقادی به این افراد هم ندارند.

انتقادات شدید روند سوسیالیستی کومله از سیاستهای ابراهیم علیزاده بحدی بالاست که راه مذاکره را هم بسته است و برای همین است که وقتی ابراهیم علیزاده مخفیانه به دیدار جعفر امین زاده می رود، دست از پا درازتر به اردوگاه باز می گردد و نتیجه ای جز شکست بدست نمیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا