خبرفوری/ مهران احمدیان جوان ۱۸ ساله ای که قصد فراری دادن تروریستها را داشت اعتراف کرد

آکام نیوز/اختصاصی: برابراخبار واصله باخبر شدیم، مهران احمدیان جوان ۱۸ ساله ای که رابط تیم تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان با تروریستهای موسوم به مدافعان شرق کردستان بود، در اعترافات خود، نحوه به دام افتادن توسط این گروهک و فریب خود را تشریح کرد.

به گزارش آکام نیوز، مهران احمدیان در شبی که نیروهای امنیتی و نظامی مخفیگاه تروریستها را در روستای قلعه ره ش سردشت محاصره کرده و به سمت آنها تیراندازی کردند، با تروریستها بود.

او بر اثر تیراندازی ماموران زخمی شد اما دو تروریست اصلی در درگیری با نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به هلاکت رسیدند.

مهران احمدیان نیز که زخمی شده بود خود را تسلیم نیروهای نظامی کرد و توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، دستگیر و پس از مداوا در مرکز پزشکی، راهی بازداشتگاه شد تا مورد تحقیق و بازجویی بازپرس ها قرار بگیرد.

احمدیان در اعترافات خود عنوان کرده که به هیچ عنوان از اینکه این دو تروریست حزب دمکرات یک انسان را کشته اند خبر نداشت و او فقط ماموریت داشته تا آنها را از مرز فراری دهد که دست انتقام الهی اجازه این کار را به تروریستها نداد و خون به ناحق ریخته شده دهها خالد شوانه، گریبان قاتلان و جنایتکاران را گرفت.

فارغ از اعترافات این جوان کم سن و سال، نکته حائز اهمیت اینجاست که حزب منحله دمکرات کردستان از جوانی مهران و دهها مهران دیگر سوء استفاده کرده است.

مهران که در کار قاچاق بود و خودروی پرشیا داشت، مورد توجه نیروهای حزب دمکرات در مرزها قرار می گیرد و در قبال وعده و وعیدهای توخالی او را مجاب به همکاری می کنند.

حزب دمکرات موفق نشد از بین صدها خانوار ساکن روستای قلعه ره ش سردشت یک نفر از افراد باتجربه و سن بالا را جذب کند و به همین دلیل بود که از جوانی و خام بودن و کم تجربگی مهران نهایت بهره برداری را کرد.

جوانی که امروز باید در تدارک تشکیل خانواده و زندگی خود باشد باید پشت میله های زندان در انتظار مجازاتی باشد که معلوم نیست با توجه به کاری که انجام داده قاضی چه حکمی برای او صادر بکند.

مهران و دهها مهران دیگر قربانی جنایتهای حزبی شدند که مامور پیاده کردن فرامین آمریکا، موساد، سیا، رژیم عربستان سعودی و امارات متحده عربی است و در این راه از کودک و نوجوان و جوانها استفاده کرده و آنها را راهی قتلگاه می کند.

سرنوشت مهران احمدیان می تواند برای دیگر هم سن و سالهای او یک درس بزرگ باشد و خانواده های کردستانی نیز باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا در دام این جنایتکارها گرفتار نشوند.

به زودی جزئیات بیشتری از این ماجرا در آکام نیوز، منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا