افشای پشت پرده جلسه محرمانه پارتی با حزب دمکرات / ابراز نگرانی سرکرده دمکرات از دستگیری روح الله زم در کردستان عراق!

آکام نیوز:در پی دستگیری و بازداشت سرشبکه معاند آمد نیوز، توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرکردگان ضد انقلاب نگران وضعیت امنیتی خود در عراق شدند.

به گزارش آکام نیوز، یک منبع موثق خبری در اربیل عراق که نخواست نامش فاش شود گفت؛ پس از گمانه زنی برخی افراد در خصوص اینکه روح الله زم مدیر شبکه معاند آمد نیوز، در اقلیم کردستان عراق، توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شده است، سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران، مصطفی هجری با رهبر حزب دمکرات کردستان عراق تماس گرفته و از این خبرها ابراز نگرانی کرد.

مصطفی هجری به مسعود بارزانی پیام داده که اگر این خبر درست باشد و روح الله زم در کردستان عراق بازداشت شده باشد، این اتفاق می تواند برای ما نیز تکرار شود و ما نگران امنیت جانی خودمان هستیم.

مسعود بارزانی نیز پیام مصطفی هجری را دریافت کرده و به اعضای رهبری پارتی دستور داده تا موضوع را رسیدگی کرده و جلسه ای با سرکرده دمکرات داشته باشند.

در این جلسه که در یکی از مقرات حزب دمکرات کردستان عراق در منطقه عنکاوه اربیل برگزار شده است، مصطفی هجری، ضمن دیدار با اعضای ارشد رهبری پارتی، موضوع نگرانی از نفوذ سپاه قدس در اقلیم کردستان را به اطلاع مقامات حزب دمکرات کردستان عراق رساند.

سرکرده دمکرات خواستار تضمین حزب دمکرات کردستان و حکومت اقلیم کردستان عراق، به سرکرده دمکرات شده و اعلام کرده با این شرایط باید نیروهای مخصوص از سرکرده دمکرات محافظت کنند!

شنیده ها حاکی از آن است که مقامات حزب دمکرات کردستان عراق به مصطفی هجری تضمین داده اند که روح الله زم در کردستان عراق دستگیر نشده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

با این حال مصطفی هجری همچنان از وضعیت بوجود آمده ابراز نگرانی کرده و خواستار ملاقات حضوری با مسعود بارزانی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا