دعوت گروهکهای تروریست کردی از مردم کردستان برای اغتشاش و آشوب/ذوق مرگ شدن کومله و کمونیست ها از اصلاح پرداخت یارانه ها با دعوت به آشوب!

آکام نیوز: در این هیچ شک و تردیدی نیست که بصیرت و آگاهی از دشمن و اهدافش، اصلی‌ترین گام، در امکان دفع خطرات ناشی از اقدامات آنهاست.

به گزارش آکام نیوز، آیه «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم» «و فراهم سازید در مقابله با دشمن هر آن چه می‌توانید از توانمندی و اسبان مهیا که با این آمادگی دشمن را خواهید ترساند»، بر ما حتم می‌سازد، توجه دائم به نفوذ دشمن را، که اگر غفلت شود به یکباره چشم باز کرده، خواهیم دید که تا اعماق فکری ما نفوذ کرده و با تغییر همه باور‌ها و زیربنا‌های فکری و دگرگون ساختن ذائقه ها، ما را زمین گیر و برده خود ساخته است.

همزمان با اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌ها در کشور، رسانه‌های کومله، حزب آزادی کردستان، کمونیست کارگری و حکمتیست ۲۴ ساعته دست به کار شدند تا با دروغ‌پراکنی، سیاه‌نمایی و شایعه‌سازی تلاش کنند این طرح موجب نارضایتی مردم شود.

دولت سیزدهم در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی خود در کاهش و رفع فقر مطلق، بهبود ضریب جینی و کاهش فاصله طبقاتی، تصمیم به هوشمندسازی و بازتوزیع یارانه کالاهای اساسی گرفت. در حالی که این اصلاح سال‌های قبل و زمانی که تفاوت ارز آزاد آنقدر زیاد نبود باید توسط دولت قبل صورت می‌گرفت اما ابراهیم رئیسی در شرایطی دشوار این تصمیم را گرفت و حتی اعلام کرد که باید در مسیر اصلاح از آبرو هم گذشت.

همزمان با این تصمیم، جریان رسانه‌ای گروهکهای تجزیه طلب کردی در خارج از کشور با برنامه‌ریزی گسترده و دقیق سعی در اعتمادزدایی از دولت و دامن زدن به نگرانی‌های مردم کردند.‌

بیانیه های مکرر و مداوم گروهکهای تروریست و ضد انقلاب و دعوت از مردم برای ریختن به خیابان ها، نشان می دهد دشمن مترصد هر فرصتی است تا عقده های خود را خالی کند و از مردم که هرگز به فراخوان های ضد انقلاب اهمیتی نداده اند انتقام بگیرند.

در روزهای گذشته اخبار دستگیری تعدادی از عوامل نفوذ گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی نیز به گوش رسیده و این نشان می دهد دشمن با برنامه ریزی گسترده سعی دارد تا کشور را ناامن سازد و زندگی مردم را از هم بپاشد.

یکی از شیوه های دشمن، پخش فیلم و تصاویر قدیمی به نام تجمعات امروزی است، همانطوریکه شاهد بودیم در چند روز گذشته فیلمی با عنوان هجوم و غارت فروشگاه ها در قزوین منتشر کردند تا کشور را از هم پاشیده نشان دهند.

اما کمی توجه به این فیلم نشان می دهد که تمام افراد در این کلیپ لباس گرم پوشیده اند و مشخص است که برای این فصل نیست.

یا شایعه کارت یارانه نان، که رسانه های ضد انقلاب با انتشار تصاویری فتوشاپی مدعی شدند که مردم ایران از این به بعد باید کارت نان داشته باشند.

باید هوشیار بود چرا که دشمن و نفوذی های دشمن در کمین ملت و نظام هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا