تغییر رویکرد گروهک تروریستی حزب کمونیست کارگری از راهبرد نرم به مبارزه نظامی و رادیکال!

آکام نیوز: دولت ابراهیم رئیسی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی خود در کاهش و رفع فقر مطلق، بهبود ضریب جینی و کاهش فاصله طبقاتی، تصمیم به هوشمندسازی و بازتوزیع یارانه کالاهای اساسی گرفت.

به گزارش آکام نیوز، همزمان با این تصمیم، جریان رسانه‌ای حزب کمونیست کارگری با برنامه‌ریزی گسترده و دقیق سعی در اعتمادزدایی از دولت و دامن زدن به نگرانی‌های مردم کرده و با تغییر رویکرد مبارزه نرم و مدنی به مبارزه نظامی و رادیکال روی آورده است.

این گروهک پیش از این مدعی مبارزه نرم و مدنی با جمهوری اسلامی بود اما به یکباره و با تصمیم دولت به حذف ارز ترجیحی، فرصت را غنیمت شمرد و با تغییر رویکرد خود به مبارزه نظامی و رادیکال، ماهیت اصلی خود را نمایان ساخت.

این گروهک به عوامل داخلی خود دستور داده تا تلاش کنند سیاست بحران زای این گروهک را دنبال کرده و اقدام به بحران سازی کنند.

بیانیه های مکرر و مداوم گروهک تروریستی حزب کمونیست کارگری و دعوت از مردم برای ریختن به خیابان ها، نشان می دهد این گروهک مترصد هر فرصتی است تا عقده های خود را خالی کند و از مردم که هرگز به فراخوان های این گروه کمونیستی، اهمیتی نداده اند انتقام بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا