افشای ارتباط شعبان محمدی معلم نفوذی وابسته به گروهک تروریستی کومله و پدر پیشمرگ گروهک تروریستی کومله با سرویس های جاسوسی فرانسوی+ فیلم

آکام نیوز: همانطوریکه در خبرهای قبلی اعلام کردیم، در روزهای گذشته شعبان محمدی پدر چیاکو محمدی پیشمرگ تروریست کومله و متهم امنیتی مجددا از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش آکام نیوز، طبق اخبار دریافتی از منابع امنیتی، در جریان تجمع چندی پیش معلمان، باز هم (شعبان محمدی – پدر چیاکو محمدی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله)، به دلیل اقدامات ساختارشکنانه و شعار بر علیه مقامات ارشد نظام و همچنین تلاش برای متشنج کردن تجمعات صنفی معلمان، و تحریک و ترغیب معلمان به آشوب و حمله به ماموران انتظامی و امنیتی، توسط نیروهای امنیتی استان کردستان دستگیر شد.

شعبان محمدی پیش از این نیز در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، به اتهام همکاری با گروهک تروریستی کومله  – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران که از قضا چیاکو محمدی فرزندش نیز پیشمرگ همین گروهک است از سوی نهادهای امنیتی دستگیر شده بود.

از زمان دستگیری شعبان محمدی، تمام اعضای کمیته رهبری کومله و فرزند تروریست وی نیز در شبکه های اجتماعی و خصوصا در فیسبوک، اخبار مربوط به اقدامات شعبان محمدی را پوشش خبری می دهند و حتی اخبار مربوط به دستگیری وی را نیز با آب و تاب منتشر می کنند و همین خود بهترین سند برای وابستگی این متهم امنیتی به گروهک تروریستی کومله است.

ناگفته نماند در جریان تجمعات صنفی معلمان و کارگران استان کردستان، تعدادی از عوامل گروهک تروریستی کومله که ارتباطی با تجمعات صنفی نداشته اند و صرفا به دستور کومله قصد تحریک تجمع کنندگان و ناامنی را داشتند توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شده اند.

در روزهای گذشته حسن رحمان پناه عضو کمیته مرکزی گروهک تروریستی کومله و نفر دوم این گروهک بعد از ابراهیم علیزاده، در صفحه فیسبوک خود، خطاب به نیروهای امنیتی استان کردستان نوشت؛ شعبان محمدی را فورا آزاد کنید!

حمایت علنی و آشکار گروهک تروریستی کومله از عضو نفوذی این گروهک در تجمعات معلمان؛ گواه این مدعا بود که گروهک تروریستی کومله نمی تواند وابستگی شعبان محمدی پدر پیشمرگ خود چیاکو محمدی را پنهان کند.

اما همانطوریکه اعلام کرده بودیم، ارتباط شعبان محمدی با سرویس های جاسوسی فرانسوی هم محرز شده است و در همین ارتباط مستندی در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

ناگفته نماند، دو فرد اروپایی که با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، وارد کشور شده بودند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و بازداشت شدند.

مستندی که وعده داده بودیم و در آن به نقش و ارتباط دو فرانسوی جاسوس با تعدادی از عوامل نفوذی از جمله شعبان محمدی، پرداخته شده را ملاحظه می فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا