بهره برداری گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان از تصاویر و فیلم های غیرمرتبط با ارز ترجیحی

آکام نیوز: گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان(پاک) به سرکردگی حسین یزدان پناه، اخیرا در اقدامی هم راستا با دیگر رسانه های دشمن، اقدام به نشر و بازنشر تصاویر و فیلم های به اصطلاح تجمعات مردمی می کند که در واقع هیچ ارتباطی با تجمعات مربوط به حذف ارز ترجیحی ندارد.

به گزارش آکام نیوز، حزب منحله آزادی کردستان، با هدف فریب افکار عمومی، اقدام به پخش تصاویر و فیلم های تاریخ مصرف گذشته یا مرتبط با یک موضوع دیگر می کند و آنها را بنام تظاهرات مردم بر علیه حذف ارز ترجیحی، منتشر می کند!

بطور مثال اخیر یک فقره درگیری غیر مرتبط با ارز ترجیحی در کرمانشاهی، روی داد که گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، فیلم و تصاویر مربوط به این موضوع که کوچکترین ارتباطی با حذف ارز ترجیحی و تجمعات مردمی نداشت، را به نام تظاهرات مردم منتشر کرد!

همچنین در شبکه های اجتماعی القا می کنند که گویا مردم با نیروهای نظامی و انتظامی نیز درگیر شده اند که این صحنه ها نیز مربوط به درگیری نیروی انتظامی با ارازل و اوباش بوده و ربطی به مردم عادی ندارد.

شایان ذکر است همزمان با اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌ها در کشور، رسانه‌های کومله، حزب آزادی کردستان، کمونیست کارگری و حکمتیست ۲۴ ساعته دست به کار شدند تا با دروغ‌پراکنی، سیاه‌نمایی و شایعه‌سازی تلاش کنند این طرح موجب نارضایتی مردم شود.

دولت سیزدهم در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی خود در کاهش و رفع فقر مطلق، بهبود ضریب جینی و کاهش فاصله طبقاتی، تصمیم به هوشمندسازی و بازتوزیع یارانه کالاهای اساسی گرفت. در حالی که این اصلاح سال‌های قبل و زمانی که تفاوت ارز آزاد آنقدر زیاد نبود باید توسط دولت قبل صورت می‌گرفت اما ابراهیم رئیسی در شرایطی دشوار این تصمیم را گرفت و حتی اعلام کرد که باید در مسیر اصلاح از آبرو هم گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا