ترس و وحشت گروهک تروریستی کومله از انتشار و عرضه کتاب کومله، سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران+ این اول راه است…کتاب سیطره هم در راه است!…

آکام نیوز: در پی اعلام خبر انتشار و عرضه کتاب کومله، سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، نوشته محمود نادری که توسط موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی به چاپ رسیده است، گروهک تروریستی کومله به انتشار این کتاب واکنش نشان داد.

به  گزارش آکام نیوز، به محض اعلام خبر انتشار این کتاب در سایت خبری تحلیلی آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله به وحشت افتاد و شبکه های اجتماعی این گروهک، با ترس و دلهره به انتشار این کتاب واکنش نشان دادند.

در روزهای گذشته آکام نیوز مصاحبه ای اختصاصی با محمود نادری نویسنده این کتاب نیز داشت و آقای نادری در این کتاب در خصوص تازه ترین اثر خود، توضیحاتی به مخاطبان آکام نیوز ارائه کردند.

به اطلاع گروهک تروریستی کومله و ضد انقلاب می رسانیم تازه این اول راه است، کتاب جنجالی سیطره تازه ترین اثر کیانوش گلزار راغب به روایت نادر کیانی نیز آماده انتشار است و بزودی خبر انتشار این کتاب نیز از طریق صداوسیما، خبرگزاری ها و رسانه های داخلی اعلام خواهد شد.

“این اول راه است… سیطره نیز در راه است”…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا