خبر فوری/ سرکوت(آرش) احمدی، پیشمرگ و کادر عملیاتی گروهک تروریستی کومله و عامل ترور شهید حسن ملکی در جوانرود صبح امروز به دار مجازات آویخته شد

آکام نیوز/اختصاصی: مطلع شدیم، صبح امروز آرش(سرکوت) احمدی پیشمرگ و کادر عملیاتی گروهک جنایتکار کومله و عامل ترور شهید حسن ملکی افسر راهنمایی و رانندگی جوانرود، در کرمانشاه به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی با هدف ناامن کردن کردستان، نیروهایی را مامور ترور نظامیان و شهروندان حامی جمهوری اسلامی می کند و به این وسیله باعث عزادار شدن خانواده های زیادی شده است.

شب بیست و سوم مردادماه سال ۱۳۹۷ سرگرد کردزبان راهنمایی و رانندگی شهرستان روانسر حسن ملکی به ضرب گلوله سرکوت احمدی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله، بصورت ناجوانمردانه در مقابل درب منزل شخصی اش به شهادت رسید.

تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری این فرد ادامه داشت تا اینکه خبر رسید او بعد از انجام این ماموریت، از کشور متواری و به کومله بازگشته است.

با وجود پنهان شدن در کومله، نتوانست از چنگال عدالت فرار کند و آه خانواده شهید ملکی دامان او را گرفت و نیروهای امنیتی این تروریست را دستگیر کردند.

جزییات بیشتر این خبر متعاقبا در آکام نیوز منتشر می شود.

شایان ذکر است فیلم اعترافات این پیشمرگ جنایتکار کومله که صبح امروز اعدام شد دقایقی پیش بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا