حمله هیرش رهنورد کادر قدیمی گروهک تروریستی کومله به صلاح مازوجی عضو رهبری کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران

آکام نیوز: اخیرا صلاح مازوجی از رهبران قدیمی کومله و حزب کمونیست ایران طی نامه ای، مخالفت صریح خود را با سیاستهای کومله و عبدالله مهتدی اعلام کرده و از این گروه بشدت انتقاد کرد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی که در این موارد، خود شخصا وارد عمل نمی شود به نزدیکان خود ماموریت می دهد تا پاسخ این افراد را از زبان کومله بدهند!

هیرش رهنورد از افراد نزدیک و مورد اعتماد سرکرده کومله پاسخ صلاح مازوجی را با ادبیاتی اهانت آمیز داد.

رهنورد در نامه خود نوشت؛ هر چه دوست دارد بنویسد، ده ها سال است این آدم بر علیه کومله هر کاری از دستش برآمده کرده و بعدا هم سرش به سنگ خورد!

کسی که در اردوگاه خودش، به جز هم دستانش، یک پیشمرگ هم او را همراهی نکرد، با کدام رو که از کومله حرف می زند؟ ولش کنید، ما ولش کردیم! حکمتیست ها هم او را سنگ روی یخ می کنند، کسی که به این تشکیلات مخفی، خیانت کند، چه در موردش بنویسم؟

اشاره هیرش رهنورد به انشعاب صلاح مازوجی از طیف ابراهیم علیزاده است، او با کنایه و پوزخند به صلاح مازوجی می گوید کسی او را در انشعاب همراهی نکرد!

این در حالی است که شاخص ترین کادرهای کومله با صلاح مازوجی همراهی کرده و او را تنها نگذاشتند.

گفتنی ست هر شخصی به عبدالله مهتدی انتقاد کند با حملات تند اطرافیان او روبرو می شود، کما اینکه شاهد بودیم چندی پیش آزاد ایلخانی زاده، تمام منتقدان و مخالفان عبدالله مهتدی را حرامزاده خطاب کرده بود و پس از ساعاتی این پست را از  صفحه خود حذف کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا