خبرفوری/گروهک تروریستی عامل حمله به خودروی سپاه بانه مشخص شد+جنایتکاران دمکرات مصطفی هجری عامل حمله بانه بودند

آکام نیوز: بنا به گزارش رسانه ها،یک خودروی نیروهای مرزی سپاه پاسداران در بانه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت که متعاقب آن ۴ نفر از نیروهای سپاه مجروح شدند.

وبسایت رسمی گروهک تجزیه طلب و جنایتکار دمکرات کردستان ایران"کردستان میدیا" وابسته مصطفی هجری،مسئولیت حمله به یک خودرو نیروهای مرزی در راه "بردوک"را بر عهده گرفت.

دمکرات اعلام کرد؛

نیروهای که خودرو نظامی سپاه پاسداران که مورد هدف قرار داده اند از این گروهک هستند.

همچنین «هنه‌گاو» نزدیک به مصطفی هجری گزارش داده که گروه «عقاب‌های زاگروس» وابستە بە حزب دمکرات کردستان ایران با صدور بیانیەای ضمن بر عهدە گرفتن مسئولیت این حملە اعلام کرده کە حملە شامگاه گذشته به نیروهای هنگ مرزی بانه توسط آنها صورت گرفته است.

این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابولحسن در کمین نیروهای تروریست دمکرات افتاد.

درگیری بین نیروهای مرزبانی و این تیم مسلح ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید چهار نیروی مرزی زخمی و پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.

یکی از نیروهای مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که ساعتی بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.

هم اکنون منطقه در کنترل نیروهای نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.

نکته قابل تامل در این ارتباط ادامه دروغ پردازی های دمکرات و سایت باس نیوز بارزانی ها است،این دو مطابق معمول بدون هیچ سند و مدرکی مدعی شده اند ۴ نیروی مرزبانی کشته شده اند!!

در حالیکه در این حمله تروریستی خوشبختانه هیچیک از نیروهای مرزی کشته نشده اند و تنها ۴ تن از آنها زخمی شدند که هم اکنون نیز وضعیت جسمانی آنها رو به بهبود است.

شایان ذکر است هفته گذشته نیروهای سپاه پاسداران و تروریست های حزب دمکرات کردستان ایران در یک منطقه مرزی در نزدیکی اشنویه درگیر شدند.

در این درگیری ۱۱ تن از نیروهای تروریست مصطفی هجری کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا