با وجود شیوع کرونا، آموزشگاه پیشمرگی کومله باز است+بی تفاوتی گروهک تروریستی کومله نسبت به جان فریب خوردگان جدید

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع مطلع در اردوگاه زرگویزله، محل استقرار گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران (شاخه عبدالله مهتدی) در گزارشی که برای آکام نیوز ارسال کرده است از بی توجهی سرکردگان کومله نسبت به جان فریب خوردگان جدید خبر داد.

 

به گزارش آکام نیوز، علی رغم شیوع گسترده ویروس مهلک و کشنده کرونا در کردستان عراق، آموزشگاه و پذیرش پیشمرگی کومله، همچنان در حال فعالیت است و از پذیرش فریب خوردگان خودداری نکرده است.

 

بر اساس این گزارش، تا این لحظه نزدیک به ۱۰ نفر از فریب خوردگان در پذیرش حضور دارند و آموزشگاه پیشمرگی نیز تعطیل نشده است و این مسئله بر سلامت فریب خوردگان تاثیر جدی گذاشته است و باعث نگرانی پیشمرگان و خانواده هایشان نیز شده است.

 

نکته قابل تامل این است که مرکز پزشکی کومله نیز از پذیرفته شدگان تست کرونا نگرفته است و همین مسئله باعث نگرانیی فریب خوردگان شده است.

 

در حالیکه حتی آموزشگاه های احزاب اقلیم کردستان عراق تعطیل شده اند اما آموزشگاه های ضد انقلاب حاضر به تعطیلی نشده اند و حتی شاخه کومله کمونیستی، اخیرا از طریق ابراهیم علیزاده سرکرده این گروهک در مراسم روز کومله، فراخوان جذب نیرو داده است.

 

بی تفاوتی سرکردگان کومله نسبت به سلامت پیشمرگان، بارها با انتقادات گسترده ای روبرو شده است اما گویا سرکردگان کومله، افزایش نیرو برایشان از سلامت نیروها ارزش بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا