بختیار بلوری عضو قدیمی گروهک تروریستی کومله پس از افشای فیلم سوء استفاده جنسی از زن کردستانی، استعفا داد

آکام نیوز: در روزهای گذشته فیلم و تصاویری مستهجن از بختیار بلوری عضو مرکز پیشمرگان قدیمی کومله و از اعضای قدیمی گروهک تروریستی کومله منتشر شد.

به گزارش آکام نیوز، در این فیلم دیده شد که بختیار بلوری ضمن اغفال یک زن کردستانی، فیلم های غیراخلاقی از خود را نیز برای وی ارسال کرده است.

او پس از تهدید و ارعاب زن کردستانی با هدف باج گیری، قصد بازی با آبروی این زن را داشت که با پیش دستی این خانم، بختیار بلوری ناکام ماند و یکی از فیلم های غیراخلاقی وی منتشر شد.

انتشار این فیلم بازتاب های گسترده ای در بین اعضای ضد انقلاب و خصوصا کومله داشت، در نهایت بختیار بلوری تحت فشار شدید نیروهای کومله و افکار عمومی، ناچار شد از عضویت در کومله و مرکز پیشمرگان قدیمی کومله استعفا دهد و برای همیشه از دنیای سیاست کناره گیری کرد.

نکته قابل تامل این است که رئوف افسایی مسئول مرکز پیشمرگان قدیمی کومله و بختیار بلوری در اقدامی فرار رو به جلو، گناه این کار را به گردن جمهوری اسلامی انداخته و اظهار کردند که بختیار بلوری در دام نیروهای امنیتی افتاده است!

برای اطلاع رئوف افسایی و بختیار بلوری عرض می کنیم که اگر این فیلم کار نیروهای امنیتی بود قطعا به این شیوه افشا نمی شد و از آن استفاده های دیگری می شد پس بهتر است اشتباه بزرگ خود را بپذیرید و گناه اقدامات کثیف خود را به گردن این و آن نیندازید و مثل مرد پای اشتباه خود بایستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا