حمله تیم سایبری عبدالله مهتدی به دکتر رویا طلوعی بلافاصله پس از انتقاد رویا طلوعی از عبدالله مهتدی/ واکنش فریبا محمدی عضو کمیته رهبری کومله به ترور شخصیتی رویا طلوعی توسط اعضای کومله+ سند

آکام نیوز: در پی موضع گیری اخیر دکتر رویا طلوعی علیه عبدالله مهتدی، تیم سایبری سرکرده کومله، در شبکه های اجتماعی اقدام به ترور شخصیتی این محقق سرشناس حوزه زنان کردند.

به گزارش آکام نیوز، دکتر رویا طلوعی اخیرا به سیاستهای عبدالله مهتدی حمله کرده و او را منصوب علیرضا نوریزاده خوانده بود، ساعاتی پس از انتشار مواضع دکتر رویا طلوعی، تیم سایبری کومله مهتدی دست به کار شد.

این تیم با هدایت هیرش رهنورد، رویا طلوعی را فردی نامیدند که با سهمیه شاهد به دانشگاه رفته و وی را مسئول گردان بسیج الزهرا کردستان معرفی کردند!

در این حملات همچنین رویا طلوعی رئیس بسیج خواهران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معرفی شده است.

این در حالی است که تا پیش از انتقاد دکتر رویا طلوعی از عبدالله مهتدی، کومله بارها از وی تمجید کرده بود!

اقدام تیم سایبری عبدالله مهتدی با واکنش فریبا محمدی عضو کمیته مرکزی کومله نیز روبرو شد.

فریبا محمدی در واکنش به این اقدام هتاکانه نوشت؛

این حملات به نفع کسی نیست، دکتر رویا طلوعی مدتی با کومله بود و کومله از وی حمایت می کرد، این نمی شود که چون امروز او با کومله نیست، اینگونه مورد هتاکی و ترور شخصیتی قرار بگیرد.

ترور شخصیتی منتقدان در کومله امری مسبوق به سابقه است، پیش از این نیز افرادی همچون سالومه سیدنیا نیز بخاطر انتقاد از کومله مورد هتاکی و ترور شخصیتی قرار گرفته بودند.

شیوه برخورد کومله با منتقدان بارها با مخالفت اپوزیسیون و افکار عمومی روبرو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا