بیژن فرهودی، عبدالله مهتدی را با خاک یکسان کرد/ تو کودتا کردی/ مردم کردستان چه زمانی تو را نماینده خود کردند؟!/ تو فرصت طلب هستی+ فیلم

آکام نیوز: بیژن فرهودی گفتگویی جنجالی با عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله، داشت.

به گزارش آکام نیوز، خبرنگار و مفسر سابق صدای آمریکا در یک برنامه تلویزیونی، سرکرده کومله را به چالش کشید و پیام های مردم را خطاب به عبدالله مهتدی خواند و خواستار پاسخگویی نامبرده شد.

بیژن فرهودی خطاب به عبدالله مهتدی گفت؛ مردم از تو می خواهند، در مصاحبه های خودت از تمامیت ارضی زیاد استفاده کنی تا در مخت فرو برود.

فرهودی در ادامه خطاب به سرکرده کومله گفت: شما کی به عنوان نماینده مردم کردستان انتخاب شده اید؟

خبرنگار و تحلیلگر شناخته شده در ادامه گفت؛ از طرف اکثریت مردم ایران از شما می خواهم، موضع خود را در خصوص تمامیت ارضی، پرچم شیروخورشید و زبان ملی شفاف اعلام کنید.

اما مهتدی فقط یک کلمه پاسخ گفت: من بارها جواب این سوال را داده ام!

بیژن فرهودی در ادامه به سرکرده کومله گفت؛ چرا در کومله کودتا کردید؟ آخرین بار برای پست مادام العمری خود کی کاندید شدید؟ شما نماینده یک حزب هستید اما خودتان را نماینده همه احزاب و مردم کردستان می دانید! نظرتان در مورد اقلیم خودمختار کردستان چیست؟!

سرکرده کومله با جواب های کوتاه، تلاش کرد از زیر بار پاسخگویی فرار کند و گفت؛ کودتا نکرده ام و مادالمعمر هم نبوده ام! در دوره های اخیر با نظر نمایندگان کنگره انتخاب شده ام.!!

فرهودی در ادامه نامه یک مخاطب را خطاب به عبدالله مهتدی خواند و پرسید؛ من یک سوال دارم هزینه این همه نیروهای عبدالله مهتدی از کجا تامین می شود؟ هزینه ادوات نظامی شما از کجا تامین می شود؟

بیژن فرهودی همچنین کامنت یک مخاطب دیگر را خواند که گفته بود؛ اصلا کدام نیرو؟ همه حرف مفت است.

عبدالله مهتدی، باز هم از پاسخگویی طفره رفت و با حمله به مردم و سوال کنندگان، در یک کلام گفت؛ چرا همه از یک طرف خاص غش کرده اند؟!

فرهودی در پاسخ اظهار داشت؛ چون بعد از پیوستن شما به شورای همبستگی همه فکر می کنند ممکن است عبدالله مهتدی بخواهد چراغ خاموش مسئله استقلال کردستان را بعدا پیگیری کند و فعلا می گوید به استقلال تمایلی ندارم اما مردم به پیشینیه شما نگاه می کنند.

بیژن فرهودی خطاب به عبدالله مهتدی گفت؛ شما در مظان اتهام هستید آقای مهتدی.

سرکرده کومله در پاسخ گفت؛ نخیر از طرف اکثریت مردم ایران اینطور نیست. این نوع سوالات با هر بار مطرح شدن به همبستگی ضرر می رساند!

بیژن فرهودی کامنت یک بیننده دیگر را خواند که گفته بود؛ مهتدی یک فرصت طلب و جدایی خواه است و طرفدار مجاهدین هم هست. گذشته شما در جنگ ایران و عراق مشخص است!

عبدالله مهتدی در پاسخ گفت؛ نقل کردن این کامنت ها که هیچ صحتی ندارد و حرفهای درشت و ناسزاگونه است چه کمکی به شما می کند؟

بیژن فرهودی پاسخ داد؛ خوب با روشنگری سو ظن ها را حل کنید.

مهتدی در جواب گفت؛ وقتی به من می گویند فرصت طلب چطور می توانم مشکل را حل کنم؟!

جزییات کامل و بیشتری از این خبر، بزودی در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا