ترس و وحشت گروهک تروریستی کومله از حملات جمهوری اسلامی پس از ۲۸ شهریور

آکام نیوز: با پایان یافتن موعد جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق و اقلیم کردستان برای خلع سلاح و تخلیه اردوگاه های اصلی گروهک های تروریست کردی از شمال اقلیم کردستان، گروهک تروریستی کومله به وحشت افتاد.

به گزارش آکام نیوز، حزب منحله دمکرات کردستان ایران اولین گروهی بود که بر اساس توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دولت عراق و اقلیم کردستان، اردوگاه موسوم به قلای کویه واقع در شهر کویه را بطور کامل تخلیه و به مکان تعیین شده منتقل شد.

حال نوبت به گروهک های تروریست کومله، پاک و خبات کردستان رسیده تا از این فرصت استفاده کنند در غیر اینصورت، فرصتی برای پشیمانی هم پیدا نخواهند کرد.

صفحه موسوم به مرکز پیشمرگان قدیمی کومله که توسط عناصر گروهک تروریستی کومله مهتدی مدیریت می شود با ترس و وحشت خطاب به اعضای گروهک های تروریست کردی نوشت؛

از همین جا به اطلاع همه اعضای احزاب کردستان ایران مستقر در اقلیم کردستان عراق می رسانیم که از امروز به بعد مراقب خودتان باشید و در رفت و آمدها، بخصوص رفت و آمدهای برون شهری و داخل شهری، بسیار مراقب خودتان باشید.

شایان ذکر است سران اصلی گروهک های تروریست کردی در اروپا هستند و تنها اعضا و پیشمرگان ساده و معمولی در اردوگاه ها مستقر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا